Hop til indhold

Recommended Posts

Vi tager lige linket til at starte med

https://annoncelight.dk/showad/271419

Det er pigen på billederne der tager imod. Dejlig dansk pige, naboens datter.

Alder passer godt med pigens udseende.

Jeg vil ikke kede jer med detaljer om forløbet, men jeg havde en klar fornemmelse af at hun var til stede og at hun følte velbehag ved blandt andet 69. Hun gav et dejligt blow med god vacuum effekt og tog godt imod græsk, vil næsten tro at hun nød at få den i måden.

Gentagelse af besøget, helt bestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan du godt have ret i, jeg fik dog en dejlig oplevelse der indeholdt både indlevelse og en pige der virkede til at kunne lide det hun laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig at besøge Julie idag... 

Hold nu op... Jeg har virkelig aldrig oplevet noget lignende en GP som hende... Hun var indlevende, super sød og virkede som om hun nød hver eneste øjeblik.. Hun fik adskillige orgasmer og med de sammentrækninger var det på ingen måde fake. Hun nyder virkelig at få den hårdt analt... Jeg er ikke lille og tit bliver det ikke muligt hos andre GP... Men her er ingen forbehold.. Jeg kunne give den fuld gas mens hun kom om min pik.. Det var så vildt. Indtil jeg trak den ud og hun suttede mig grådigt til jeg kom i hendes mund... Hvorefter hun slugte det hele... 

Samtidig er hun mega smuk og sød. 

12/10 har aldrig oplevet noget lignende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, den 1.5.2019 at 19:22:

Vi tager lige linket til at starte med

https://annoncelight.dk/showad/271419

Det er pigen på billederne der tager imod. Dejlig dansk pige, naboens datter.

Alder passer godt med pigens udseende.

Jeg vil ikke kede jer med detaljer om forløbet, men jeg havde en klar fornemmelse af at hun var til stede og at hun følte velbehag ved blandt andet 69. Hun gav et dejligt blow med god vacuum effekt og tog godt imod græsk, vil næsten tro at hun nød at få den i måden.

Gentagelse af besøget, helt bestemt.

Noy hende gad jeg godt give en tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Hvor er det bare skønt at se ægte billeder uden redigering, så man præcis kan forestille sig, hvad man får.

Ud fra piercingerne tænker jeg at udseendet/ansigtet er lidt punk-agtigt mere end det pæne og uskyldige “naboen-datter”-look som der bliver nævnt. Har jeg ret i min forestilling?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anbefaler også denne smukke og meget lækre kvinde. Der er flere ting som faldt i hak for mig med hende. Totalt velformet og tonet krop, trænede muskler, smukt ansigt, store skamlæber og synlig kønsbehåring, men det der fangede mig var dette fra annoncen:
  Så vil du gerne gøre mig glad og give mig en god omgang... Så brug min røv og kom i min mund.. ????

Man ser ofte nogle meget saftige beskrivelser af hvad der tilbydes og går skuffet hjem. Det er ikke tilfældet her. Jeg gjorde som skrevet.
Dyrt? Ikke specielt, når man går derfra med den dér følelse af at have fået hvad man kom efter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dennis Nord skrev, den 23.5.2019 at 18:22:

Hvad bydele er hun århus ?  parkeringsforhold der ?

I nærheden af Harald Jensens Plads (må man vel godt skrive). Parkering er rimelig mulig på Ingerslev Boulevard. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, den 23.5.2019 at 19:58:

Jeg troede ud fra billederne, at det var studinen fra Viborg, men det siger hun, at det ikke er.

Ja - det kunne man tro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 23.5.2019 at 21:09:

Hvor er det bare skønt at se ægte billeder uden redigering, så man præcis kan forestille sig, hvad man får.

Ud fra piercingerne tænker jeg at udseendet/ansigtet er lidt punk-agtigt mere end det pæne og uskyldige “naboen-datter”-look som der bliver nævnt. Har jeg ret i min forestilling?

Jeg vil lade andre om at bedømme det... Men er lidt en ulv i fåreklæder når jeg har tøj på... Intet i mit ansigt...ingen piercinger elller noget. Tror mere jeg ser helt normal ud.

Julle

Redigeret af juliemusen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
juliemusen skrev, den 27.5.2019 at 08:44:

Jeg vil lade andre om at bedømme det... Men er lidt en ulv i fåreklæder når jeg har tøj på... Intet i mit ansigt...ingen piercinger elller noget. Tror mere jeg ser helt normal ud.

Julle

Ahhhh, der skal du lige give dig selv lidt kredit. Du bruger da vist noget mere tid end gennemsnittet på den hakkede mave og så ægte redhead:wub: hvis ikke det var så forbandet dyrt at komme fra Sjælland til Århus, så var jeg afsted:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...