Hop til indhold

Recommended Posts

Putin skrev, for 5 minutter siden:

Besøgte Sandra idag dejlig sød pige og godt skåret, fik 45 min super afslappende massage 45 min og handjob til slut stedet er rent og pænt kommer sikkert igen 

https://annoncelight.dk/showad/271481

Er det privat eller klinik .?

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 18 minutter siden:

Er det privat eller klinik .?

8000

Det er en klinik i en kælder. Det hele er ok bortset fra at hun er svær at lave aftale med. Hun åbner først igen midt i måneden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Putin skrev, for 2 timer siden:

Besøgte Sandra idag dejlig sød pige og godt skåret, fik 45 min super afslappende massage 45 min og handjob til slut stedet er rent og pænt kommer sikkert igen 

https://annoncelight.dk/showad/271481

Sansedig ....havde været fedt at se der måske havde stået det var i Århus synes jeg. Er du selv ligeglad med at jeg anmelder noget der foregår i sønderjylland ???? uden at skrive det i min overskrift.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 1 time siden:

Sansedig ....havde været fedt at se der måske havde stået det var i Århus synes jeg. Er du selv ligeglad med at jeg anmelder noget der foregår i sønderjylland ???? uden at skrive det i min overskrift.

 

Fedt hvis du undgik at skrive med stor fed font. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Fedt hvis du undgik at skrive med stor fed font. 

Undskyld det forstyrrer dine sarte øjne, men tror det var fordi jeg kopierede hans navn, og så stod det med stort resten af det jeg skrev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 2.5.2019 at 01:35:

Undskyld det forstyrrer dine sarte øjne, men tror det var fordi jeg kopierede hans navn, og så stod det med stort resten af det jeg skrev.

Stop dig selv Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...