Hop til indhold

Danmark smukkeste TRANS

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Nogen der har prøvet Danmark smukkeste TRANS?

Link

Ser spændende ud, men  jeg synes at ku huske, at nogen har skrevet negativ om "hende" herinde?

Skrevet
Pedro38 skrev, 1 time siden:

Hej 

Nogen der har prøvet Danmark smukkeste TRANS?

Link

Ser spændende ud, men  jeg synes at ku huske, at nogen har skrevet negativ om "hende" herinde?

Nu er udseende jo som bekendt en smagssag, i min verden ligger hun måske på 3. sidstepladsen i udseende. Danmarks smukkeste er uigenkaldeligt enten Malii eller Nadia, som vi gudskelov har her i hovedstaden.

Skrevet

Er nadia i københavn, kan ikk finde hende?

Skrevet
wayfarer skrev, for 5 timer siden:

Er nadia i københavn, kan ikk finde hende?

Normalt på Frederiksberg men holder ferie nu

Skrevet

Tak, for inf.

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke se, hvad nogen af os kan bruge dit svar til?

Det hjælper ikke nogen af os videre i forhold til den konkrete profil. Og nu er vi jo i Aarhus og ik i København.

Så jeg spørger igen - er der nogen som har erfaringer med hende? Og ikke med Malii eller alle mulige andre!

Skrevet

Jeg kan godt bruge hans svar for jeg syntes heller ikke at hun er Danmarks flotteste 

Skrevet
Pedro38 skrev, for 15 timer siden:

Det hjælper ikke nogen af os videre i forhold til den konkrete profil. Og nu er vi jo i Aarhus og ik i København.

Så jeg spørger igen - er der nogen som har erfaringer med hende? Og ikke med Malii eller alle mulige andre!

Overskriften "Danmarks flotteste tans"fik mig til at komme med mit indlæg. Ikke for at afspore tråden - sorry.

Skrevet
Pedro38 skrev, den 2/5/2019 at 07:24:

Jeg har været på besøg og hun er ikke lige det jeg havde regnet med ud fra billederne, hun er tung og grov bygget og er efter min smag ikke feminin nok, og sex var hun hellere ikke fantastisk til, og så kan hun ikke så rejsning.

Skrevet

Den tror jeg vist, at jeg springer over så. 

Tak for at du deler din viden.

Karen er tilbage, og hun er ret fantastisk, så mon ikke lommepengene går den vej i stedet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.