Hop til indhold
Københavnermand

Nogen der kender BustyBrunette fra kbh??

Recommended Posts

Så har jeg snakket med BustyBrunette inde på https://sugardaters.dk/show?alias=BustyBrunette i en uges tid og nu skal vi endelig mødes om et par dage, men er nysgerrig på om nogen allerede har mødtes med hende?? hun skriver sgu dejligt - og frækt men kunne jo være at man bliver skuffet når forventningerne er en liderlig tøs og man så får en kedelig kone... hun er jo heller ikke helt billig...hun skriver hun har mødtes med nogle stykker inde fra siden så kunne godt være at nogen af jer er her på?

også... er hendes babser virkelig så store som de ser ud?? en naturlig G-skål på en 22-årig ungpigekrop er sgu sjældent noget man støder på på sugardaters synes jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavnermand skrev, for 3 timer siden:

Ja, jeg gjorde i hvert fald.... har skrevet en PB til dig :D 

Må man høre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Må man høre?

Jamen, hun virker præcis som hun fremstår når hun skriver.. og så er hun godt til at holde en samtale kørende så det ikke bliver akavet som jeg desværre har erfaringe med fra andre. Så skal helt sikkert se hende igen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...