Hop til indhold
Københavnermand

Kreative bollesteder

Recommended Posts

Så jeg har fundet en sød pige (med kæmpe babser!) på sugardaters.dk og vi har aftalt at mødes til sex på fredag. men vi skal kun ses i højst to timer så er der nogen, der kender et mere privat sted at ses? Vil gerne undgå at give 700kr for et hotelværelse i to timer... tænker selv Amager Fælled eller et solcenter men har nogen erfaringer med den slags?

Go dag derude :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, for 1 minut siden:

Oppe i toppen af Frelserkirkens tårn, kunne være episk! :rolleyes: Madpakke med - og så kan man ryge bagefter :ph34r:

Håber I finder et godt sted! :)

Jo tak ha ha! Det kunne sgu være at man skulle prøve det... havde nu tænkt noget lidt mere alsides og privat men bestemt noget der skal blive en oplevelse en god gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil fraråde 2 timer i et solcenter. I kommer til at lugte brændt.

Hvis pigen er værd at være sammen med, så er hun vel også 700 kr. værd til et sted. Du kan jo evt. spørge hende, om hun er med på at dele regningen for et sted. ;)

(Hvis du selv har stedet, så er det jo penge lige ned i lommen.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vil fraråde 2 timer i et solcenter. I kommer til at lugte brændt.

Hvis pigen er værd at være sammen med, så er hun vel også 700 kr. værd til et sted. Du kan jo evt. spørge hende, om hun er med på at dele regningen for et sted. ;)

(Hvis du selv har stedet, så er det jo penge lige ned i lommen.)

Har desværre ikke stedet - ellers havde det jo også været en oplagt mulighed... hun vil ikke have udgifter udover en togbillet og synes hun er liiige dyr nok til at jeg også kan smide penge for hotel... derfor efterspørger jeg kreative muligheder ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Er  der  ikke  sexbio i København ,  her  i Jylland  er  der  mulighed  for  at  være  privat  i en  sexbio.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med mindre i begge har en slags fetish for sex i det frie, i elevator, parkeringsgarager, toiletter, prøveværelser m.v.  mon så ikke oplevelsen vil blive bedre på et pænt og rent hotelværelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Med mindre i begge har en slags fetish for sex i det frie, i elevator, parkeringsgarager, toiletter, prøveværelser m.v.  mon så ikke oplevelsen vil blive bedre på et pænt og rent hotelværelse.  

Det er en god pointe, og der er herinde et par tråde med tip om egnede hoteller i København. Men de helt billige er ikke nemme at finde frem til med så kort varsel her på tærsklen til højsæsonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...