Hop til indhold

Recommended Posts

Hej guys - hvis man skulle give thai-universet en chance (total rookie), er der så en chance for noget godt i Horsens? 

Eller er det kun Vejle der dur i omegnen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydjyden skrev, for 14 timer siden:

Hej guys - hvis man skulle give thai-universet en chance (total rookie), er der så en chance for noget godt i Horsens? 

Glem alt om Horsens, det er spild af penge og tid. Vejle er super godt og det er udskiftning ofte....

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydjyden skrev, for 23 timer siden:

AON Welness byder på noget af det bedste thai massage der findes. Det KUN massage!

Hos Leena thaimassage får du en god omgang, med det hele.

Nyd det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Hanhan. Aon er super men ingen hanky panky. 

Leena er ok 

Amaliegade kan du være heldig, men ingen friske erfaringer. 

Liam besøgte jeg i sidste uge. Fik blow og massage i en time for 500kr af ældre thai. Ok til prisen

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mukda, kælderbutik Sønderbrogade, lige overfor grus P-plads. Der er 2 modne thai - +40/50 vil jeg tro. Jeg har fået tilfredsstillende fuld service hos begge - den ene temmelig buttet, men som regel altid villig og liderlig - den anden slank (og bedst synes jeg), men ikke sikkert at du kan få FP første gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...