Hop til indhold
stein

Singapore girls Sofia i Odense

Recommended Posts

Jeg kan ikke lave links. Hun er på AL. Fin lille sag i følge billederne selvom hun ser ældre ud end 22 på 2 af billederne. Nogen der kan berette noget,? Hun har vist også været i Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere haft kig på de asiatiske piger med det koncept. Det har dog aldrig kunnet passe ind i min kalender. 

Hende her ser jo også rigtig flink ud og jeg har da også taget springet og spurgt efter en tid. 

Nu må vi se. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 30.4.2019 at 23:24:

Har tidligere haft kig på de asiatiske piger med det koncept. Det har dog aldrig kunnet passe ind i min kalender. 

Hende her ser jo også rigtig flink ud og jeg har da også taget springet og spurgt efter en tid. 

Nu må vi se. :)

Jeg kan ikke finde ud hvem man møder - der er jo helt tygeligt tale om 2 forskellige piger når man ser de 4 billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke finde ud hvem man møder - der er jo helt tygeligt tale om 2 forskellige piger når man ser de 4 billeder

Min tvivl var nu mere om billederne var rigtige eller ej. I annoncen står at hun har en c skål og det er ikke det der fremgår af billederne. 

Nå men jeg har besøgt hende her til morgen og billederne passer helt sikkert. Måske et par år gamle men ellers. 

Anmeldelse følger. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 1 time siden:

Min tvivl var nu mere om billederne var rigtige eller ej. I annoncen står at hun har en c skål og det er ikke det der fremgår af billederne. 

Nå men jeg har besøgt hende her til morgen og billederne passer helt sikkert. Måske et par år gamle men ellers. 

Anmeldelse følger. :)

 

Men når du trykker på "singapore 1997# øverst th på annoncen på AL synes jeg ikke at pigen på de to første billeder ligner pigen på de sidste 2.

Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse. Tager til Odense i morgen, og regner med at skulle på pigebesøg, så håber du skriver inden da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puhhaa, føler mig fristet..især af de sidste 2 billeder.

Men det er ikke hende er jeg ret sikker på og det ligner heller ikke C skåls babser, dem på billederne.

men det er da værd at undersøge..er der nogen der har fået kontakt til hende ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 8 timer siden:

Men når du trykker på "singapore 1997# øverst th på annoncen på AL synes jeg ikke at pigen på de to første billeder ligner pigen på de sidste 2.

Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse. Tager til Odense i morgen, og regner med at skulle på pigebesøg, så håber du skriver inden da.

Du kan læse her. Håber det er brugbart. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 13 minutter siden:

Du kan læse her. Håber det er brugbart. 

 

Tak. Har læst din fine anmeldelse, men jeg er stadig i tvivl om billederne. De første 2 billeder viser en pige som meget vel kan være de 22-23 år der er nævnt, de sidste 2 en smuk kvinde på måske 33 år med en krop der passer til. Og jeg synes ikke ansigtet er ens, aldersforskellen til trods. Hvilke af billederne gør at du ikke er i tvivl om ægtheden?

Og ja - meget c skål er der ikke, men det gør mig ikke så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 50 minutter siden:

Tak. Har læst din fine anmeldelse, men jeg er stadig i tvivl om billederne. De første 2 billeder viser en pige som meget vel kan være de 22-23 år der er nævnt, de sidste 2 en smuk kvinde på måske 33 år med en krop der passer til. Og jeg synes ikke ansigtet er ens, aldersforskellen til trods. Hvilke af billederne gør at du ikke er i tvivl om ægtheden?

Og ja - meget c skål er der ikke, men det gør mig ikke så meget

De billeder der viser ansigtet tydeligt er hende du møder. Stensikkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...