Hop til indhold

Enægget tvillinger

Featured Replies

Skrevet

Det ser ud til, at de har første dag på SD i dag, så svaret er nok nej.

Skrevet

Der er flere ting, der kan undre...

Først og fremmest, hvis de ér enæggede tvillinger virker det underligt, at de ikke har lavet et billede sammen, når nu de tilbyder bl.a. at tage ud sammen. Kan ikke forestille mig, at et sæt enæggede tvillinger ville undlade at gøre det.

Tror ærligt talt, at der er tale om en af mange fake-profiler derinde...

Skrevet
  • Author
hrolandj skrev, for 23 minutter siden:

Der er flere ting, der kan undre...

Først og fremmest, hvis de ér enæggede tvillinger virker det underligt, at de ikke har lavet et billede sammen, når nu de tilbyder bl.a. at tage ud sammen. Kan ikke forestille mig, at et sæt enæggede tvillinger ville undlade at gøre det.

Tror ærligt talt, at der er tale om en af mange fake-profiler derinde...

Jeg har samme tanke om fake-profiler.

Når jeg googler "enæggede tvillinger, billeder" kan man se at de ser meget ens ud, og det synes jeg ikke de to i denne tråd gør, det eneste der er ens, er deres profiltekster ;):D:D:D

Redigeret af Arne Jensen

Skrevet
  •  

• Arne Jensen skrev, for 1 time siden:

hvis de ér enæggede tvillinger virker det underligt, at de ikke har lavet et billede sammen,

SD tillader ikke flere personer på samme billede: "Billeder skal kun være af dig selv, det skal være nutidigt og du skal have brugsretten til billedet." Så at der kun er én på hvert billede, er ikke så mistænkeligt.

Det kan man så synes, at andre ting er, men også det er ren spekulation, indtil nogen har faktisk viden.

Skrevet

Spændende. 

Men læs lige teksten igen. Ingen lagengymnastik (selvom det måske er formuleret forkert, jeg har ikke sex UNDER lagnerne ;)) 

Just saying 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.