Hop til indhold
Arne Jensen

Enægget tvillinger

Recommended Posts

Der er flere ting, der kan undre...

Først og fremmest, hvis de ér enæggede tvillinger virker det underligt, at de ikke har lavet et billede sammen, når nu de tilbyder bl.a. at tage ud sammen. Kan ikke forestille mig, at et sæt enæggede tvillinger ville undlade at gøre det.

Tror ærligt talt, at der er tale om en af mange fake-profiler derinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 23 minutter siden:

Der er flere ting, der kan undre...

Først og fremmest, hvis de ér enæggede tvillinger virker det underligt, at de ikke har lavet et billede sammen, når nu de tilbyder bl.a. at tage ud sammen. Kan ikke forestille mig, at et sæt enæggede tvillinger ville undlade at gøre det.

Tror ærligt talt, at der er tale om en af mange fake-profiler derinde...

Jeg har samme tanke om fake-profiler.

Når jeg googler "enæggede tvillinger, billeder" kan man se at de ser meget ens ud, og det synes jeg ikke de to i denne tråd gør, det eneste der er ens, er deres profiltekster ;):D:D:D

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
  •  

     

  • Arne Jensen skrev, for 1 time siden:

    hvis de ér enæggede tvillinger virker det underligt, at de ikke har lavet et billede sammen,

     

SD tillader ikke flere personer på samme billede: "Billeder skal kun være af dig selv, det skal være nutidigt og du skal have brugsretten til billedet." Så at der kun er én på hvert billede, er ikke så mistænkeligt.

Det kan man så synes, at andre ting er, men også det er ren spekulation, indtil nogen har faktisk viden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...