Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Natchas, Aldersrovej, Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Aldersrovej 7
8200 Aarhus N
Tlf. 86 24 57 30
natchasthaimassage.com (http://www.natchasthaimassage.com))

 

En sen eftermiddag var det tid at få løsnet op for blokeringerne i skulder/nakke partiet. Min sædvanlige mirakelmager ud i denne kunst var fuldt optaget, så det blev Natcha. 

Pænt stor klinik, med den obligatoriske lugt af fiskesauce fra madlavning, og et mikro bad hvor alt bliver vådt. 

Nå, men det var ejeren der masserede. En ældre temlig lille og spinkel dame, nydelig. Hun kunne den unden........ finde alle de steder i nakke/skulder der var trængende. Hold op en god massage. Hun vendte flere gange tilbage til området under massagen, og mumlede medfølende om at det har skulle jeg være kommet med for længe siden. Ja tak, det kunne jeg godt mærke. Men efter en times tid var det meste løsnet igen, og idag har jeg det skønt, omend noget øm. Skal have en tur mere i næste uge. 

Olien er uden duft, skønt. 

 

 

 

 

 

 

Det sjove spørger du?? 

Jo jeg skulle da belønnes for min tapperhed, og det blev til et blow som jeg sjældent har fået bedre. Langsomt blødt og uden hast. FP ville hun ikke. 

Der var en yngre lidt buttet pige tilstede også, 

Priser som normalt for Århus. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
paafuglen skrev, for 5 minutter siden:

Var det øko-blow?

Nope

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad ejeren hedder? Kunne ligne den samme som for år tilbage og hvis det så er blow vist noget nyt der er kommet til. Dengang mener jeg at hun holdt sig til det helt pæne og overlod det frække til de unge piger på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BB1 skrev, for 16 minutter siden:

Ved du hvad ejeren hedder? Kunne ligne den samme som for år tilbage og hvis det så er blow vist noget nyt der er kommet til. Dengang mener jeg at hun holdt sig til det helt pæne og overlod det frække til de unge piger på stedet

Fik ikke hendes navn, men forstod hun var ejeren ud fra vores samtale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...