Bøje 232 Skrevet 30. April, 2019 Nogen med erfaringer ? Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 30. April, 2019 Bøje skrev, for 1 time siden: Nogen med erfaringer ? Bøje Er det https://sugardaters.dk/show?alias=Gina22 du mener? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 30. April, 2019 Hun har været i gang længe ved jeg. Men har ingen erfaring med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 1. Maj, 2019 Jeg har skrevet lidt med hende, men hun er lidt undvigende mht aftaler :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 24 Skrevet 14. August, 2019 Nogen nye erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 24 Skrevet 15. August, 2019 Har snuppet en for holdet Havde god og ubesværet kommunikation med hende og fik en aftale til i går aftes. Adresse let at finde og blev modtaget i døren af en i mone øjne smuk kvinde hvor oplyste alder passer meget godt. Som så mange andre omkring de 50 er der spor af alder og børn men super dejlig og berørings venlig kvinde som jeg havde en dejlig kæreste oplevelse ned. Fik et af de bedste blow jeg har fået i mit liv. Absolut ikke sidste besøg fra min side. Pas god på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg