Den grå 198 Skrevet 29. April, 2019 (edited) https://sugardaters.dk/show?alias=s%C3%B8d-prinsesse Hun skrev til mig, men da jeg skrev, at jeg ikke kunne ses de næste 2 dage og iøvrigt spurgte, hvad hun mente med forventninger, blev jeg blokkeret Hun har ellers en voldsomt lækker røv på sine private billeder Redigeret 29. April, 2019 af Den grå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 29. April, 2019 Den grå skrev, for 27 minutter siden: og iøvrigt spurgte, hvad hun mente med forventninger, To dage kunne hun jo nok vente, men at skulle forklare dig konceptet, orkede hun nok ikke. Det kan man næppe bebrejde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 30. April, 2019 (edited) Jeg har beskrevet ret tydeligt, hvad jeg søger, og jeg har haft profil derinde i over 5 år, så den vinkel har jeg ikke lige set det fra. Jeg tænker mere, at man åbenbart skal være "på", hvis man begynder at skrive med hende. Redigeret 30. April, 2019 af Den grå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg