Hop til indhold

Recommended Posts

Det er der....ringede derind på et tidspunkt, og fik oplyst at 1 time inkl. FP kostede 2000kr. hvilket må betegnes som liiige i overkanten - set i forhold til "markedsprisen".

Det er i øvrigt samme pige som er på Rosen i Sjællandsgade. Hun ser nu meget godt ud på billederne, og min kammerat har været til ren massage hos hende, og det var også fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg også besøgt stedet, og må sige at hun nok er pengene værd (på udseende i hvert fald).

Hun er rigtigt god til at massere, lidt ligesom en sportsmassør. Kommer helt ned i musklerne, så hvis man er til det blide skal man gå udenom.

Super flot og ung pige, men for der er altid et men. 30 min. koster 800 inkl. HJ, og jeg må bare sige at HJ var meget maskinelt og hun taler lidt med sådan en kundeservicemedarbejder stemme, så det hele bliver lidt fabriksagtigt, og ikke særligt hyggeligt/erotisk.

Kommer nok ikke igen, med mindre jeg trænger til en god dybdegående massage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cccc23
kingdane68 skrev, den 19.6.2019 at 15:18:

Det er der....ringede derind på et tidspunkt, og fik oplyst at 1 time inkl. FP kostede 2000kr. hvilket må betegnes som liiige i overkanten - set i forhold til "markedsprisen".

Det er i øvrigt samme pige som er på Rosen i Sjællandsgade. Hun ser nu meget godt ud på billederne, og min kammerat har været til ren massage hos hende, og det var også fint.

hvad betyder fp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cccc23
Knud skrev, den 25.6.2019 at 15:25:

Hun er vanvittig sød, vidste ikke hun var flere steder og yder fp.

hvad betyder fp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...