Hop til indhold

FKK på grænsen til Polen

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har nogle erfaringer med FKK på grænsen til Polen?

Har kun prøvet FKK en enkelt gang, på Harmony og det jo ret fedt, sååååå måske der ligger noget i nærheden af mit nye hood?

• 4 weeks later...
Skrevet
Gangnam skrev, den 29.4.2019 at 19:03:

Er der nogen der har nogle erfaringer med FKK på grænsen til Polen?

Har kun prøvet FKK en enkelt gang, på Harmony og det jo ret fedt, sååååå måske der ligger noget i nærheden af mit nye hood?

FKK-klubber kendes med i det vestlige/sydvestlige Tyskland omkring Ruhr, et par enkelte i Hamburg og Berlin - og lidt i Spanien, Schweiz og Østrig - I Polen, kan du derimod finde flere mindre bordeller med flere piger du kan vælge imellem - evt. må du lige finde en Taxi-chauffør, der kender stederne, da det er lidt tys-tys og de ikke så gerne oplyser den korrekte adresse i første omgang.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Må nok en tur til Berlin i stedet :-) har prøvet det med taxa chaufføren i Polen for mange år siden. Ikke fordi det var en dårlig oplevelse, men DKK er lidt mere lækkert :-) i hvert fald de steder jeg har været. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.