Hop til indhold
Gangnam

FKK på grænsen til Polen

Recommended Posts

Er der nogen der har nogle erfaringer med FKK på grænsen til Polen?

 

Har kun prøvet FKK en enkelt gang, på Harmony og det jo ret fedt, sååååå måske der ligger noget i nærheden af mit nye hood?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangnam skrev, den 29.4.2019 at 19:03:

Er der nogen der har nogle erfaringer med FKK på grænsen til Polen?

 

Har kun prøvet FKK en enkelt gang, på Harmony og det jo ret fedt, sååååå måske der ligger noget i nærheden af mit nye hood?

FKK-klubber kendes med i det vestlige/sydvestlige Tyskland omkring Ruhr, et par enkelte i Hamburg og Berlin - og lidt i Spanien, Schweiz og Østrig - I Polen, kan du derimod finde flere mindre bordeller med flere piger du kan vælge imellem - evt. må du lige finde en Taxi-chauffør, der kender stederne, da det er lidt tys-tys og de ikke så gerne oplyser den korrekte adresse i første omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må nok en tur til Berlin i stedet :-) har prøvet det med taxa chaufføren i Polen for mange år siden. Ikke fordi det var en dårlig oplevelse, men DKK er lidt mere lækkert :-) i hvert fald de steder jeg har været. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...