Hop til indhold
Gangnam

Stettin, som i gamle dage?

Recommended Posts

For år tilbage var jeg en weekend i Stettin og det var sgu egentlig en ret god fest. 

Dengang gik man ned på gaden, fandt en taxa, sagde "ladies" og vupti så var man et sted med damer. Taxa chaufføren ventede altid pænt. Enten til man var færdig, eller til man kom ud igen, hvis der ikke var noget der faldt i ens smag. 

Er der nogen der ved om det stadig er sådan? jeg har hørt fra en bekendt at man jo har fået lidt flere penge imellem hænderne i Polen, og at en del af high class damerne tager til udlandet, i stedet for at arbejde hjemme.

Håber der er nogle der har lidt erfaringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr CL

Stettin er stadig ret underholdende at tage på drengerøvstur til og rimelig billig stadigvæk.

Roksa.pl der er størst mulighed, siges der, hvis man køber taletidskort fra Polen.  

Men ellers som du sikkert ved er strip og prostitution ret skilt ad dernede. Men alt har sin pris, så med den rette pris, kan stripperne garanteret godt købes. Har været der nogle gange i år, men får samme besked hvergang på stripklubberne af stripperne, Go to a Horehouse. :-)

Og der kan anbefales Luna Club, billige øl og hyggelig beværtning, pigerne var fra Ukraine da jeg var forbi. Middelkvalitet, men det skulle vist svinge lidt med kvaliteten, nogle gange middel og andre gange ret lækre kvinder..

Kan ikke anbefale Miami Club, Mega dyre øl, meget kedelig lokale og få kvinder snakker engelsk.

Gold club skulle være ret okay også, efter hvad jeg fik oplyst af et par polakker, som jeg festede med på Kabaret Gogo Night Club.

Af Stripklubber vil jeg anbefale  Euphoria Club, der er strip og kvinder af god kvalitet, samt hyggelig atmosfære..

Men spørg taxachaufførene de ved hvor der sker noget henne, og er ret sikker på, at hvis du beder en af dem køre dig til en Prostitueret, så kender de sikker en masse, som de samarbejder med og får procenter fra

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...