Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Coco, og jeg må bare sige, at jeg havde en fantastisk oplevelse. Coco er høj og lækker på en dejlig naturlig måde.

Efter lidt kys og kram, tog hun min pik i munden. Det var varieret og blidt. Hun tog dig god tid og gav opmærksomhed til hele pikken inklusiv bollerne. Rigtigt dejligt. 

Der har været skrevet om hende før herinde, bl.a. at hun er meget følsom uden på fissen, når man går ned på hende. Det er helt rigtigt. Jeg har faktisk ikke været ude for noget lignende før. Man skal være meget blid, og det lykkedes mig ikke rigtigt at ramme, det hun kunne lide særligt længe ad gangen. Men bortset fra det synes jeg ikke, at hun på nogen måde var berøringsangst. 

Jeg var selv i humør til noget langsomt sex, og det var hun helt med på. Der var ikke noget med at forsøge at skrue tempoet i vejret. Jeg kunne undervejs mærke, at jeg var ved at bygge en af de større orgasmer. Og da jeg snart ikke kunne holde længere, fik jeg hende til at tage mig i munden igen. Hun fandt hurtigt ind i den helt rigtige rytme, og jeg kom seriøst i den vildeste helkropsorgasme, jeg har oplevet i flere år. Det sitrede og prikkede i hele kroppen. 

Hun gik ud for at spytte ud og skylle munden, og da hun kom tilbage lå vi arm og snakkede de sidste minutter, der var tilbage, mens min krop stadig sitrede over det hele. 

Coco tager rejser i morgen, men hun sagde, at hun kommer igen, og så håber jeg virkeligt, at jeg får tid til at besøge hende igen.

Redigeret af OneGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow! She is an amazing girl!

As of now I have learned that GFE should be spelled and pronounced Coco...

I had a great time with her, slow and nice girlfriend experience, she knows how to do that. Sensitive on the sensitive spots? Yes, so a perfect reason to practice on your soft touch. And very rewarding... :)

The only difficult thing with her is to stop kissing her. And to stop holding her, and actually make make the feet moving away from her and out of the apartment... ;)

My oh my! She is a keeper, and I for sure want to meet her again. And again. And again, and so forth... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...