Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Soi Boonsampan

Recommended Posts

Når man sådan lige kommer lidt uden for turistområderne langs Pattaya og Jomtien Beach Road, kan man godt støde på mere lokale Beer Bars, hvor de "lokale" falanger hænger ud og spiller pool, således kom jeg tilfældigt ind på Full Moon i Soi Boonsampan, hvor en formentlig ladyboy stod klar til at tage imod mig - og knap havde jeg fået skænket en øl før de sædvandlige spørgsmål blev fyret af: hvor kommer du fra, hvad hedder du, hvor bor du, hvor længe skal du være her osv. - efter et stykke tid stilnede spørgsmålene heldigvis af og jeg fik en lille snak med en englænder, indtil han ikke blev kaldt til pool-bordet - men, så snart spillet var ovre styrtede pigerne til fra alle sider, så der var en til at tømme hvert af de seks huller (og sikkert også lidt mere) og i løbet af nulkommafem var kuglerne lagt klar til et nyt game.

Der var et par interessante modne piger imellem - en blinkede intimt til mig og en anden orienterede mig om at shorttime ikke var noget problem, hvis jeg havde lyst til lidt "bottafine"

I hele gaden er der flere Beer Bars med mindre udvalg af piger - og på vejen fra Jernbanen op til Ratnakorn eller Elephant City er der også en del - så hvis man slår sig ned  - eller kommer lidt uden for downtown - så skal man ikke lide nød - heller ikke hvis man savner rugbrød:

https://www.google.com/maps/place/German+Bake+For+You/@12.9216722,100.9191039,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipMLbQ6XY9koUZhU24lFts1WoP2g4XSa2MiNVl1Y!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMLbQ6XY9koUZhU24lFts1WoP2g4XSa2MiNVl1Y%3Dw140-h248-k-no!7i1152!8i2048!4m8!1m2!2m1!1spattaya+ratnakorn!3m4!1s0x310295960f841693:0x1fe1d7595065eeb9!8m2!3d12.9216725!4d100.9191039#

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, for 17 timer siden:

Får du set andet end 'bare' de skønne kvinder?

Ja, næsten hver aften er vi ude at høre lidt levende musik - desværre spiller de mange steder alt for højt, så man ikke kan nyde hverken musikken eller hinanden - og går man på en bar, hvor de spiller mere moderat - så kører musikken garanteret for fulde drøn fra 3 - 4 andre.

Der er masser af seværdigheder i - og omkring Pattaya - og jeg er ved at planlægge en togtur til Bangkok - eller retur - den tager 4 timer og er vist noget af et bumletog, der kun kører en gang om dagen. Jeg ville gerne have taget det til Bangkok og set kroningen af den nye konge, men da er jeg inviteret til barbecue af min Laundry-lady et stykke ud på landet - så det må nok blive en anden dag - men kroningsfestlighederne tager 3 dage og de har gået og ryddet gaderne i en hel uge - og her i Pattaya skal kroningen vist også fejres med fest i gaderne - så de kan bruge en uge mere på at rydde op bagefter ;-)

Ellers er det festligt at se hvor effektive thailænderne er - vi har f.eks. en sød ung pige her på hotellet, der pudser de samme vinduer ca. hver anden dag - og til at forestå udgravningen til noget flisebelægning rundt om swimmingpolen er der mindst 12 mand i sving: 10 til at kigge på - og 2 til at grave ;-)

Men damen, der gør gangene rene - hun er effektiv, da hendes svaber er så bred at hun kun behøver svabe en gang frem og en gang tilbage - så er gangen klaret - men de må have haft nogle problemer med nogle russere og koreanere eller kinesere, der åbenbart har for vane at sætte deres sko og affald mm. udenfor døren - og så går hendes akkord jo i stykker - så de har sat en seddel op i elevatoren om at det ikke er noget man gør:

image.png.a78554e24d91d779cd3358ae6b1a700a.png

Ellers skal man ikke regne med nattero, da thailænderne er rigtige "hundeelskere" og derfor gerne lader dem stå udenfor og gø både dag og nat - og vilde hunde, er der også nok af - og da jeg bor lige op til en tom byggeplads - er der ofte 4 - 5 "vilde" hunde, der strejfer omkring og gør på skift - om dagen ligger de derimod ofte midt på vejen og sover, så de kan samle energi til at give koncert om natten ;-(
Når så hundene er ved at være trætte af at holde hus til ud på morgenen, begynder de forskellige haner at gale rundt omkring - ellers så kommer der tidligt om morgenen også ofte et ordentlig tordenbrag i det fjerne - men ingen "laining come" som thailænderne siger, da de bl.a. ikke kan sige "r" eller "s" - og kun lidt engelsk - så de snakker: "eng-lith"  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS. desuden har vi lige fejret nytår med vandplaskeri og fest i gaderne i en hel uge:

https://www.pattayamail.com/news/songkran-comes-to-frantic-end-in-pattaya-252970

image.png.26d7ac39d47039c19cc5ebc8e589bf7a.png

PS. i forbindelse med kroningen, bliver der vist begrænsninger på udskænkning af alkohol og værtshusenes åbningstider - der har kørt højtalervogne rundt i gaderne de sidste par dage, men jeg ved ikke om det er det de har annonceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

The Empire

Ligger lige først i Soi Boonsampan og er en lukket beer bar - dvs. der sidder ikke nogen piger udenfor og siger "Welcome" - nej, man må selv finde ind igennem skyderdørene og så ligner det umiddelbart en alm. bar med pool-table osv., men da jeg skulle til at gå opdagede jeg at de havde et sidelokale med stripperstænger og en opbygning til gogo-piger og jeg forstod bedre barpigens bemærkning om at der normalt kom flere gæster, når de havde flere piger - der var vist kun 3 - 4 stykker, men jeg kunne sagtens få lov til at sidde og drikke alene uden at blive nødet til at give lady-drinks - men de sædvandlige spørgsmål om: mit navn, hvor jeg kom fra, om jeg var på ferie, hvor lang tid jeg skulle være i Pattaya, hvilket hotel jeg boede på osv. - dem slipper man ikke sådan lige for - men det er jo også kun for at få en dialog igang - og jeg fik også alle pigernes navne - må se om jeg kan huske dem til næste gang - der var da et par interessante piger imellem ;-)

Akustikken/lydanlægget var usædvanlig godt med en ren og klar lyd, da jeg lige fik dæmpet det lidt - ja, jeg blev endda tilbudt selv at vælge, hvilke numre de skulle spille - men der var nu ikke meget gang i klubben - eller jeg kom måske lidt tidligt og der dukkede kun et andet yngre par op, hvor pigen måske var en "working girl" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg så tid til at udforske mulighederne på Boonsampan lidt mere - og besøgte en sportsclub, hvor jeg havde bemærket at der om aftenen altid sad nogle piger udenfor under halvtaget - og med lyset slukket. Da jeg ankom, blev jeg imidlertid straks budt indenfor af en langbenet thaipige - måske ikke lige min type, da hun var lidt overvægtig - men mest omkring røv og mave og egentlig ret fit. Men hun fik en ladydrink og det gjorde hende åbenbart så liderlig at hun begyndte at kysse og jeg skulle holde om hende - og så kyssede hun endnu mere - og jeg må sige: at det med at kysse, det kunne hun og det gik lige i pikken, hvilket heller ikke gik upåmærket hen og gjorde hende endnu mere liderlig - og da jeg skulle gå, fik jeg et næsten uimodståeligt tilbud om at komme med ovenpå - jeg skulle bare betale barfine: 400 bath og så kunne jeg selv bestemme hvormeget pigen  skulle have - det kom dog frem at hun regnede med 1000 bath "for all" - og i 1 time.

Fordi hun ikke havde været påholdene med at give kys, stak jeg hende 100 bath ekstra i drikkepenge - og så fik jeg endnu flere kys - og da jeg var ved at hive min motobike frem, kom hun ud og kyssede endnu mere og fik mig til at love snart at komme igen - så nu er jeg nødt til at køre hurtigt forbi for ikke at blive holdt op på mine ord og "tvunget" med ovenpå ;-)

Heldigvis ligger der flere barer med søde pige i den samme gade - og i Soi Khao Talo, som fører op til Boonsampan - og hvis man fortsætter lidt længere ad Khao Talo, rundt i svinget og videre ud - her var jeg inde et par steder: Bird Cage og Secretplace - begge steder med mange piger. Udefra kan stederne godt virke lidt lukkede, hvis der ikke lige sidder piger udenfor og siger: "Sawadeka", men indenfor er der masser af søde unge piger og faranger, der har fundet de hemmelige oaser i Pattaya - men der ligger nok mindst en 6 - 7 beer barer deromkring - så jeg har lige til et par dages udforskning - ellers må jeg tage en omgang massage overfor.

PS. hvis man vil have noget godt tysk mad - så skal man besøge "Bayern Imbiss" på Soi Khao Talo - lige efter "Mr. DIY" - her er der en sød moden Thai-kvinde, der både snakker Bayersk og laver godt tysk mad - og til rimelige penge - og hun kender sine stamkunder, for da jeg ved andet besøg knapt havde sat mig, kom hun og gav mig en "Leo" - åh den kvinde gør mig forelsket ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 29/4/2019 at 15:01:

Når man sådan lige kommer lidt uden for turistområderne langs Pattaya og Jomtien Beach Road, kan man godt støde på mere lokale Beer Bars, hvor de "lokale" falanger hænger ud og spiller pool, således kom jeg tilfældigt ind på Full Moon i Soi Boonsampan, hvor en formentlig ladyboy stod klar til at tage imod mig - og knap havde jeg fået skænket en øl før de sædvandlige spørgsmål blev fyret af: hvor kommer du fra, hvad hedder du, hvor bor du, hvor længe skal du være her osv. - efter et stykke tid stilnede spørgsmålene heldigvis af og jeg fik en lille snak med en englænder, indtil han ikke blev kaldt til pool-bordet - men, så snart spillet var ovre styrtede pigerne til fra alle sider, så der var en til at tømme hvert af de seks huller (og sikkert også lidt mere) og i løbet af nulkommafem var kuglerne lagt klar til et nyt game.

Der var et par interessante modne piger imellem - en blinkede intimt til mig og en anden orienterede mig om at shorttime ikke var noget problem, hvis jeg havde lyst til lidt "bottafine"

I hele gaden er der flere Beer Bars med mindre udvalg af piger - og på vejen fra Jernbanen op til Ratnakorn eller Elephant City er der også en del - så hvis man slår sig ned  - eller kommer lidt uden for downtown - så skal man ikke lide nød - heller ikke hvis man savner rugbrød:

https://www.google.com/maps/place/German+Bake+For+You/@12.9216722,100.9191039,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipMLbQ6XY9koUZhU24lFts1WoP2g4XSa2MiNVl1Y!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMLbQ6XY9koUZhU24lFts1WoP2g4XSa2MiNVl1Y%3Dw140-h248-k-no!7i1152!8i2048!4m8!1m2!2m1!1spattaya+ratnakorn!3m4!1s0x310295960f841693:0x1fe1d7595065eeb9!8m2!3d12.9216725!4d100.9191039#

Jer svinet er du flyttet til Thailand? Det er en længere tur du er på  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 7 minutter siden:

Jer svinet er du flyttet til Thailand? Det er en længere tur du er på  :)

Nej - det er ikke så nemt at flytte til Thailand permanent, da du skal opfylde en række besværlige betingelser for at kunne gøre det - og have en masse penge på bogen. Men 30 dages turistvisum kan du altid få (hvis du ikke har overtrådt det og fået indrejseforbud) - og extension kan du også få - eller du kan lave et visa-run.

Nogle lever her derfor også illegalt, men bliver du taget af politiet kan du få problemer. En fyr påstod han var blevet snydt af en forretningspartner, men da han havde overtrådt sin opholdstilladelse, valgte politiet den nemme løsning og smed ham ud af landet, fremfor at lave en besværlig efterforskning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 19.10.2019 at 04:41:

Nej - det er ikke så nemt at flytte til Thailand permanent, da du skal opfylde en række besværlige betingelser for at kunne gøre det - og have en masse penge på bogen. Men 30 dages turistvisum kan du altid få (hvis du ikke har overtrådt det og fået indrejseforbud) - og extension kan du også få - eller du kan lave et visa-run.

Nogle lever her derfor også illegalt, men bliver du taget af politiet kan du få problemer. En fyr påstod han var blevet snydt af en forretningspartner, men da han havde overtrådt sin opholdstilladelse, valgte politiet den nemme løsning og smed ham ud af landet, fremfor at lave en besværlig efterforskning.

30 min. OMG. Nogle mennesker er heldige:) Fortsat god tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 21.10.2019 at 00:01:

30 min. OMG. Nogle mennesker er heldige:) Fortsat god tur!

Du mente vel 30 dage - nå, men lige en update:


Jeg havde været inde at spille pool med en sød pige på en bar lidt ude ad Khao Talo - hun var ca. 40 år og jeg var ret imponeret af hun var så god til at spille pool, selvom hun spillede med meget løs hånd. Ja, jeg tabte selvfølgelig og hun fik en øl/ladydrink som præmie. Et par dage kom jeg igen og vi fik endnu et spil pool, som jeg igen tabte, men nu fik jeg hendes LINE, så jeg kunne kontakte hende og dagen efter aftalte vi at mødes hos hende - men hun ville at vi skulle ses hos mig og komme i løbet af en time - så jeg kørte hjem og havde kun ventet kort tid, før hun ringede op at nu var hun ankommet og jeg gik ned for at lukke op.

Først sad vi og snakkede lidt, før vi gik i bad sammen - og her begik jeg nok en fejl ved at begynde at kneppe hende i badet uden kondom - men hun havde sagt hun næsten aldrig gik med kunder og kun havde en dansk kæreste.

Ihvertfald kunne jeg et par dage efter mærke at der var ugler i mosen, men det var lige før min hjemrejse, så jeg tænkte at det nok kunne vente med at blive undersøgt til jeg kom hjem - og det kunne jo også være det gik over - det gjorde det så ikke, så jeg ringede til lægen og sagde jeg lige havde været i Thailand og nu havde lidt ondt i penis - jeg skulle så bare aflevere en urinprøve, der var taget min. 2 timer efter at jeg havde tisset sidst - så ville jeg få svaret i løbet af et par dage, hvor det viste sig at jeg var testet positiv for klamydia og jeg fik tildelt en recept på 2 x 500 mg. Zithromycin til afhentning på apoteket - så jeg blev ikke engang tilset af en læge.

https://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1745

Jeg kontaktede så hende og mine faste veninder i Thailand, som jeg normalt godt tør være sammen med uden at bruge kondom (de løse piger og piger fra Beach Road forlanger normalt også at jeg bruger kondom - og jeg ville heller ikke turde andet  ;-) ) og bad dem gå til læge eller købe tilsvarende medicin på apoteket - I Thailand er tilsvarende medicin lidt dyrere og man bruger en lidt kraftigere dosis - 1500 mg.

Alle mine faste veninder har dog taget det pænt og ingen har slået hånden af mig af den grund - en vil dog forlange at vi bruger kondom næste gang: "da jeg har for mange veninder" - men hende jeg er næsten 100% sikker på jeg har fået det fra - mente bestemt ikke hun var smittet - men årsagen til at klamydia er så udbredt, er dels at mange ikke bemærker at de er bærere og dels at inkubationstiden kan være op til 3 uger:

https://www.apoteket.dk/sygdom/koenssygdomme/klamydia

Klamydia er altså ret enkel og billig  konstatere og at behandle - så jeg forstår slet ikke at den er så udbredt - men så snakkede jeg med en af mine venners sønner, der havde været på Phillipinerne sammen med nogle venner - her havde han vist fået konstateret klamydia en 6 - 7 gange WTF - men barpigerne havde også været helt vilde med sådanne unge fyre og åbenbart ikke haft de store problemer med at dyrke ubeskyttet sex.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 time siden:

Hvordan mærkede du klamydia @Jernsvinet

 

Lidt murren i urinrøret ved vandladning - det svider ikke så meget ,som engang jeg havde gonorhea, men man skal tisse hele tiden og der kommer kun lidt.

Desuden så kløede det i øjenkrogene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet heldige dig.

jeg tog for første gang noget med hjem desværre ikke så heldig som dig jeg napsede lige herpes og klamydia fra samme pige.

Det smadrede lige ferien 10 dage hvor jeg skulle slå herpes ihjel og den forsvinder aldrig har allerede haft næste udbrud og først idag fået at vide jeg også havde klamydia.

Nogen gange er man bare ikke heldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 5.12.2019 at 17:11:

@Jernsvinet heldige dig.

jeg tog for første gang noget med hjem desværre ikke så heldig som dig jeg napsede lige herpes og klamydia fra samme pige.

Det smadrede lige ferien 10 dage hvor jeg skulle slå herpes ihjel og den forsvinder aldrig har allerede haft næste udbrud og først idag fået at vide jeg også havde klamydia.

Nogen gange er man bare ikke heldig.

rigtig nok er herpes en virus som man har i kroppen ... 

men undgå stress .... stress og røvhuller er generelt i tricker som kan gi udbrud ...

hvidløg og masser af grønsager kan hjælpe til at holde din inflammation i kroppen nede .... 

derudover søvn ....undgå mange dage i træk med party og 3 -5 timers timers ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 30.4.2019 at 21:08:

PS. desuden har vi lige fejret nytår med vandplaskeri og fest i gaderne i en hel uge:

https://www.pattayamail.com/news/songkran-comes-to-frantic-end-in-pattaya-252970

image.png.26d7ac39d47039c19cc5ebc8e589bf7a.png

PS. i forbindelse med kroningen, bliver der vist begrænsninger på udskænkning af alkohol og værtshusenes åbningstider - der har kørt højtalervogne rundt i gaderne de sidste par dage, men jeg ved ikke om det er det de har annonceret.

sonkran ... det er så crazy 

men det er lige under 4000 færdsels uheld der er på de 3 - 6 dage i thailand ... og dødstallet er ret højt også  (3 dage er standard men fx Pattaya har 6 dages fest)

og omkring 500.000 som bliver stoppet for sprit kørsel ...

men det er super sjovt .... man skal ikke ha noget med sig som ikke kan tåle at blive gennemblødt ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...