Hop til indhold

Recommended Posts

For nogle år siden fik jeg lige et lille flip og tog samtlige Thai massage steder i vejle. 

De fik alle sammen anmeldelser her inde i en lang tråd og De gik både på Kvalitet af massage,renligheden, bade muligheder, og andre ydelser de gav, var der fuld pakke så blev den altid tilkøbt.. 

Tænker jeg skal have mig sådan en tur igen, så derfor har jeg brug for lidt hjælp !

Hvor skal jeg starte? skal have lavet mig en liste også eller bare tage den, Det bliver nok med 2-3 dages mellemrum der bliver opdateret om stedet :)

Der kommet mange nye steder siden. så vil gerne høre hvad i syntes og hvor man skal starte.. 

Håber i vil hjælpe! Go dag.. 

Ps. Tøserne skal helt være fine, gerne fine bryster og fin krop osv! er det overvægtige tøser som ja lugter for meget af nudler og sur sød sovs så går jeg inden jeg er trådt ind :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal starte med S  Når der så er gået 2-3 dage starter du med S igen. Tror ikke at du kan gøre hende træt. Bryster er måske ikke som ønsket men det glemmer du nok.

God tur. 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Vejlefyren1 skrev, for 2 timer siden:

For nogle år siden fik jeg lige et lille flip og tog samtlige Thai massage steder i vejle. 

De fik alle sammen anmeldelser her inde i en lang tråd og De gik både på Kvalitet af massage,renligheden, bade muligheder, og andre ydelser de gav, var der fuld pakke så blev den altid tilkøbt.. 

Tænker jeg skal have mig sådan en tur igen, så derfor har jeg brug for lidt hjælp !

Hvor skal jeg starte? skal have lavet mig en liste også eller bare tage den, Det bliver nok med 2-3 dages mellemrum der bliver opdateret om stedet :)

Der kommet mange nye steder siden. så vil gerne høre hvad i syntes og hvor man skal starte.. 

Håber i vil hjælpe! Go dag.. 

Ps. Tøserne skal helt være fine, gerne fine bryster og fin krop osv! er det overvægtige tøser som ja lugter for meget af nudler og sur sød sovs så går jeg inden jeg er trådt ind :)

For år tilbage prøvede jeg det samme i Århus. 

Det gik der totalt ged i. For det første er der rigtig mange steder, så der skal arbejdes hårdt for at nå rundt. 

For det andet roterer pigerne rundt melllem stederne, og samtidig skifter de navn. Så pludselig lå man og legede med Mina, for undervejs at finde ud af at det var hende man legede med for 4 måneder siden et andet sted i byen, og der hed hun Nah. Fandes rod, og man skal være æggegod til at huske ansigter. 
Men underholdningsværdien er jo i behold :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes du skal prøve

Kayly BJ

Balidas mega lækre krop og meget stramme fisse

slut af med Tens Bj og røv som er uovertruffen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mthom skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes du skal prøve

Kayly BJ

Balidas mega lækre krop og meget stramme fisse

slut af med Tens Bj og røv som er uovertruffen 

Balidas. Har du et link har søgt her og på al uden held.

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom helt fra at opdatere ! Har været lidt rundt omkring :D

Pt så er det sku Cherry der føre her i vejle og self Ten, eneste der skidt ved hende Cherry er sku at hun er så fandens dårlig til engelsk men eller er hun frisk på det meste og giver en 7/10 Massage, men hun giver et dejligt bj når hun først kommer igang, hun brokker sig dog lidt over størrelsen, men hun er sku skøn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vejlefyren1 skrev, den 6/8/2019 at 22:20:

Kom helt fra at opdatere ! Har været lidt rundt omkring :D

Pt så er det sku Cherry der føre her i vejle og self Ten, eneste der skidt ved hende Cherry er sku at hun er så fandens dårlig til engelsk men eller er hun frisk på det meste og giver en 7/10 Massage, men hun giver et dejligt bj når hun først kommer igang, hun brokker sig dog lidt over størrelsen, men hun er sku skøn :)

Har du mobilpay:D

jeg vil gerne støtte med en 100,-:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
maxmuld skrev, den 8.8.2019 at 11:33:

Har du mobilpay:D

jeg vil gerne støtte med en 100,-:)

Hahah Sødt af dig men klare den :) tager en af de nye tøser der kommet til byen i morgen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, den 3.9.2019 at 03:05:

Hold os opdateret, please ;)

Fik du forresten besøgt Kayly? Jec har længe haft hende i tankerne....men måske ikke din smag? 

https://annoncelight.dk/showad/180126

Ja er ret så sikker på jeg har prøvet hende oppe ved koldingvej, tæt på den pølsevogn der både hende og ejeren, ejeren er fin ihvertfald men der skulle lige 2-3 besøg til før hun åbnet helt op :)  men igen så bliver det hurtig kedeligt også skal der noget nyt til! 

Kan desværre ikke huske hvordan hun var hende der. det har ikke været noget særligt er jeg sikker på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vejlefyren1 skrev, for 2 timer siden:

Ja er ret så sikker på jeg har prøvet hende oppe ved koldingvej, tæt på den pølsevogn der både hende og ejeren, ejeren er fin ihvertfald men der skulle lige 2-3 besøg til før hun åbnet helt op :)  men igen så bliver det hurtig kedeligt også skal der noget nyt til! 

Kan desværre ikke huske hvordan hun var hende der. det har ikke været noget særligt er jeg sikker på 

Tror ikke det var hende, hun er anden sted i Vejle sidste mange år 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...