Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Den anal tilgang - fysik eller psyke?

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

I privaten har jeg oplevet enorme forskelle på tilgangen til det bagerste hul. For en enkelt kæreste var det den eneste måde kun kunne få en virkelig dyb orgasme, for nogen var det lidt sjovt og spændende, for nogen et absolut no-go og for de fleste uden den større nydelse.

Men vi mennesker er vel nogenlunde ens bygget op - med nervetråde de samme steder. Så hvordan kan der være så store forskelle i oplevelsen af den samme fysiske handling?  Er vi virkelig så forskelligt bygget at det der er ubehageligt for den ene er stor nydelse for den anden - eller handler det hele blot om vores mentale tilgang til dette seksuelle univers?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt er det meget forskelligt hvad den enkelte person tænder på, nogle gange er det svært at forklare hvorfor vi lige tænder på den og den ting, det gør vi bare. Der vil altid være nogle der tænder på nogle for dem naturlige ting, men som for andre kan virke ret bizzare. Nogle er til smerte ved seksuel nydelse, men for andre, så hører smerte ingen steder hjemme ved deres egen seksuel nydelse. Jeg tror ikke at vi selv vælger at tænde på den ene eller den anden ting, det sker bare grædvist i takt med at vi udforsker vores tilgang til sex. Nogle er også mere nysgerrige end andre på at skubbe grænser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at tilgangen til det anale, i høj grad tilhører psyken.

Om man er psykisk i stand, til at "tilsidesætte" det anatomiske vigtige primære formål med anus, og derved OGSÅ, opnå seksuel glæde:)

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Det er forskelligt hvad man tænder på som det bliver nævnt. 

Når det  er sagt så er der også - når vi taler om analsex - stadig tabu og fordomme forbundet med det bagerste hul. 

Det er der vores afføring kommer ud og på den måde kan analsex være forbundet til tanker om afføring !!! Og det er de fleste jo ikke så vilde med - trods alt. 

Dernæst er der stadig en del ( mænd )  der forbinder analsex med homoseksualitet.  Og det vil udfordre deres maskuline selvopfattelse hvis de overgiver sig til nydelsen ved at dyrke sex analt - især som modtager men også som giver. Der hersker desværre stadig en opfattelse hos nogen omkring at analsex kun er noget homoseksuelle dyrker ! Så derfor er der en psykisk blokering i forhold til at nyde dette.

Mange - både kvinder og mænd ( men nok især kvinder )  kan det at dyrke analsex ( som modtager ) være forbundet med skam - fordi hvad nu hvis man ikke er ordentlig skyllet ud ? Mange kvinders selvopfattelse beror på at de skal være lækre og hygiejniske og appetitlige og det føles flovt for mange ( især kvinder ) hvis der  skulle komme l... ud efter analsex.

Og går man og frygter noget så er det svært at hengive sig til nydelse. 

Derudover kan det være forbundet med smerte at modtage analsex. Fordi man spænder i musklerne og har svært ved at slappe af  ( p.g.raf. frygt for det jeg har beskrevet ovenfor ) 

Derfor er det i mine øjne nærmest helt og aldeles af psykologiske årsager at både mænd og kvinder kan have en aversion mod analsex som modtager...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil twin

Det psykiske som mand og finde  nydelse i det,  jeg har haft stor fornøjelse af anal lege og der ikke noget rigtigt eller forkert i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...