Hop til indhold
Terumo

Forespørgsel til domina

Recommended Posts

Er en veltrænet fyr på 27år, jeg har en forespørgsel på en pladsering af mig selv, jeg lyder lidt mærkeligt :D

Er selv meget dominerende og provokerende til det yderste, og kan virkelig være strid og dominerende over for en tøs:) men tænder for vildt på at blive domineret af et tøs, men opgaven er ikke så let for er ikke bare den der ligger mig på alle 4 og bare tilbeder en, er flabet til det yderste og tænder vildt på hvis jeg fx er spændt fast og en tøs går amok, og virkelig bliver gal, det nok lidt følelsen af at blive virkelig bange og forskrækket, har prøvet det lidt, men slet ikke der hvor jeg vil hen hvor man går i panik, og om man græder eller skriger kan man ikke få det til at stoppe. har dog lidt erfaring og selv om tøsen synes hun er hård, når det aldrig i nærheden af grænsen eller for den sags skyld over den, når man piver lidt og siger man ikke kan mere og ber om at de stopper, så stopper det altid til sidst. Er til at være spændt fast, og ikke bare sådan lidt, men virkelig spændt fast så man ingen ting kan gøre, er ikke rigtig til anal og urin, ikke at det gør mig så meget, det siger mig bare ikke rigtig så meget, er mere til "ballbusting" hvor de fx er bundet op, sparket, knust, osv, nåle siger mig heller ikke så meget. Og så os en ting som voldsomt postcum hvor tøsen bare kører på længe efter man er kommet fx,:D meget aggressiv er nok ordet for den jeg søger, hvor finder man sådan en der kan pille en ned på den lede måde? 

Redigeret af Terumo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere skønne dominaer som med fornøjelse vil pille dig ned. 

Blandt flere kan jeg anbefale Lady Iris og hun vil med stor lyst sparke dine nosser så de er blå og røde i flere dage efter  

www.ladyiris.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
For.you.to.use skrev, for 1 time siden:

Der er flere skønne dominaer som med fornøjelse vil pille dig ned. 

Blandt flere kan jeg anbefale Lady Iris og hun vil med stor lyst sparke dine nosser så de er blå og røde i flere dage efter  

www.ladyiris.dk

Uanset hvilken Domina der udøver eksempelvis Ball busting så er det vel forhåbentlig med forbehold for at vedkommende ikke ender som kastrat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

 

Madame Illona skrev, for 21 minutter siden:

Uanset hvilken Domina der udøver eksempelvis Ball busting så er det vel forhåbentlig med forbehold for at vedkommende ikke ender som kastrat

Noget Du har erfaring med Illona ? :)

Illona kan sikkert hjælpe med den lille opgave på fyns land , og jeg ved ikke om Domina Ingrid stadig færdes på den fantastiske ø, men ellers kan jeg kun anbefale hende . 

 

 

http://dominaingrid.com/ Dygtig og erfaren, slank men vist også det man kalder "moden" quinde . 

https://ladyiris.dk/iris/ Lige så dygtig som ovenstående, meget erfaren og hård domina med kvindelige former . 

http://madamesascha.com/da/ Super slank lille domina, meget erfaren og hård . 

 

Alle tre findes i Storkøbenhavn 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Terumo.

Aflæg mig et besøg også skal jeg nok afrette dig uanset hvor flabet og dominerende du er.

Vil med glæde ballbuste dig og tro mig du vil falde ned på knæ og tigge om nåde, hvis du ellers kan for mine stramme reb..

Og lige en reminder - Ingen Domina er en tøs....men du kommer til at hyle som en lille tøs.

Hehehehehehe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en reminder til dig, Madame Sascha

En domina kan da sagtens være tøs  (switch). Det er du da selv et udemærket eksempel på. Set flere gange til fetish fester. 

Just a reminder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Sascha skrev, for 2 timer siden:

Hej Terumo.

Aflæg mig et besøg også skal jeg nok afrette dig uanset hvor flabet og dominerende du er.

Vil med glæde ballbuste dig og tro mig du vil falde ned på knæ og tigge om nåde, hvis du ellers kan for mine stramme reb..

Og lige en reminder - Ingen Domina er en tøs....men du kommer til at hyle som en lille tøs.

Hehehehehehe

 

Fedt svaret & jeg ved at hvis der er nogen der kan så er det dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Sascha skrev, for 7 timer siden:

Hej Terumo.

Aflæg mig et besøg også skal jeg nok afrette dig uanset hvor flabet og dominerende du er.

Vil med glæde ballbuste dig og tro mig du vil falde ned på knæ og tigge om nåde, hvis du ellers kan for mine stramme reb..

Og lige en reminder - Ingen Domina er en tøs....men du kommer til at hyle som en lille tøs.

Hehehehehehe

 

Fedt nok:D mange dominaer kan slet ikke ha hvis manden er for dominerende og smart, ved ikke om det er fordi de bange for at blive udfordret lidt hehe

Den sidste domina jeg var sammen med for et par år tilbage endte det faktisk med en switch hvor tag hendes rolle lidt, det skal dog siges vi os sås en del privat, frisk tøs :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 14 timer siden:

 

Noget Du har erfaring med Illona ? :)

Illona kan sikkert hjælpe med den lille opgave på fyns land , og jeg ved ikke om Domina Ingrid stadig færdes på den fantastiske ø, men ellers kan jeg kun anbefale hende . 

 

 

http://dominaingrid.com/ Dygtig og erfaren, slank men vist også det man kalder "moden" quinde . 

https://ladyiris.dk/iris/ Lige så dygtig som ovenstående, meget erfaren og hård domina med kvindelige former . 

http://madamesascha.com/da/ Super slank lille domina, meget erfaren og hård . 

 

Alle tre findes i Storkøbenhavn 

 

Lige det med Ball Busting i den ekstreme / hårde ende er ikke lige mig. Jeg skal ikke risikerer "  den unge mand " bliver kastrat eller bliver skadet på hans "manddom" 

Der er efter egen optik altid en vis risiko forbundet med BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Terumo skrev, den 29.4.2019 at 06:17:

Fedt nok:D mange dominaer kan slet ikke ha hvis manden er for dominerende og smart, ved ikke om det er fordi de bange for at blive udfordret lidt hehe

Den sidste domina jeg var sammen med for et par år tilbage endte det faktisk med en switch hvor tag hendes rolle lidt, det skal dog siges vi os sås en del privat, frisk tøs :D:P

Jeg har 14 års erfaring og du kan spille nok så smart, men det nytter ikke noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 29.4.2019 at 00:45:

Er du ikke rimelig personlig nu 

HCK - Hvad jeg gør i mit privatliv gør mig ikke til en mindre sadistisk eller hårdslående Domina. Og der er forskel på en tøs og en masochist.

Du kan jo aflægge mig et besøg og blive straffet for din upassende kommentar. Du trænger vist til at blive afrettet!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
HCK skrev, den 29.4.2019 at 00:33:

Lige en reminder til dig, Madame Sascha

En domina kan da sagtens være tøs  (switch). Det er du da selv et udemærket eksempel på. Set flere gange til fetish fester. 

Just a reminder :-)

Hvad jeg gør i mit privatliv gør mig ikke til en mindre sadistisk og dominerende Domina. Der er for skel på at være en tøs, brat og masochist.

Slaven trænger  til at blive afrettet og straffet for sin upassende kommentar....

Vil med glæde se ham lide og sige : UNDSKYLD MADAME 

Redigeret af Madame Sascha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...