TommyHansen 2973 Skrevet 28. April, 2019 (edited) Sådan en søndag i Rema 1000 i Vindeby på Tåsinge bliver en fornøjelse, når man kan gå i hælene på en sød blondine med en lækker røv i stramme cowboybukser. Billedet er fra nettet. Redigeret 28. April, 2019 af TommyHansen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 28. April, 2019 Jeg går ofte rundt i Svendborg og kigger på lækkerier - og det er kun må moral, der stopper mig fra at sætte mig ved Springvandet med mine kameraer og i al stilfærdighed tage billeder og små film af de mange lækre bagdele, der render rundt i byen... Har dog aldrig været i Rema1000 på Tåsinge, men er sikker på, at flere af de lækkerier Jeg nyder på gader og stræder også findes på dén side af broen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 30. April, 2019 hrolandj skrev, den 28-04-2019 at 14:59: Jeg går ofte rundt i Svendborg og kigger på lækkerier - og det er kun må moral, der stopper mig fra at sætte mig ved Springvandet med mine kameraer og i al stilfærdighed tage billeder og små film af de mange lækre bagdele, der render rundt i byen... Har dog aldrig været i Rema1000 på Tåsinge, men er sikker på, at flere af de lækkerier Jeg nyder på gader og stræder også findes på dén side af broen Ja, i vore dage er det nok bedst at lade kameraerne blive hjemme. Det kan gå frygteligt galt hvis det bliver misforstået. Men heldigvis kan man gemme billederne af alle de gode pigenumser oppe i hjernen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 30. April, 2019 TommyHansen skrev, for 5 minutter siden: Men heldigvis kan man gemme billederne af alle de gode pigenumser oppe i hjernen. Svendborg Krat, Busk og Omegn er nu heller ikke større end man kan genopfriske og skabe nye mentale billeder i ny og næ, når man ser pigen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 30. April, 2019 hrolandj skrev, for 34 minutter siden: Svendborg Krat, Busk og Omegn er nu heller ikke større end man kan genopfriske og skabe nye mentale billeder i ny og næ, når man ser pigen igen Nemlig, der er masser af piger som man støder på med jævne mellemrum. Et par timer med et par fadøl uden for Under Uret giver altid gevinst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 30. April, 2019 TommyHansen skrev, for 19 minutter siden: Et par timer med et par fadøl uden for Under Uret giver altid gevinst. Så fine steder kommer Jeg altså ikke... Og Jeg er så gammel, at Jeg kan huske da Børsen var et værtshus og ikke en... whatever det er idag :/ Jeg sætter mig dog gerne på Springvandet sammen med et par gutter og glor på lækkerier over en bajer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 30. April, 2019 hrolandj skrev, for 7 minutter siden: Så fine steder kommer Jeg altså ikke... Og Jeg er så gammel, at Jeg kan huske da Børsen var et værtshus og ikke en... whatever det er idag :/ Jeg sætter mig dog gerne på Springvandet sammen med et par gutter og glor på lækkerier over en bajer Under Uret er nu et helt almindeligt sted uden dikkedarer. Og desuden så er der altid adskillige godter blandt det serverende personale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg