Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg trængte til massage i dag - OG jeg trængte til at prøve noget nyt. Fandt så hende her:

https://annoncelight.dk/showad/240594

- og det ser jo lovende ud! Selvom det er massage man kommer for, gør det jo ikke noget at der er noget kønt at se på ;) Fik nemt og hurtigt en aftale via sms, men adressen er en kendt Randers klinik og ikke privat/diskret, som skrevet i annoncen. Fine nyistandsatte lokaler, dog. 

Det ER Niki på billedet og hun er fan'me en lækker dame, med et smukt ansigt. Hun har nok taget et par kilo på siden billedet blev taget, men hun er ligesom hun skal være. 

Hun giver en massage i den absolut øvre ende af skalaen (hvilket hun også praktiserer i Bangkok), så den første halve time blev jeg grundigt æltet, strukket og knækket. Herefter (og lidt undervejs) blev hun nærgående og smed tøjet. Dét bebrejdede jeg hende ikke! Herefter fulgte diverse "øvelser på gulv", herunder blid/blød(!) slik af hendes "sydlige himmelstrøg". Hun er meget berøringsvenlig og virker oprigtigt opsat på at give en god behandling og efterkomme ens ønsker. Det blev dog aldrig en rigtig GfE-oplevelse. Det var MIG og mine ønsker som skulle betjenes, og det er jo sådan set fint nok... 

Niki er smuk og lækker (og ved det) og professionel. Ville sikkert opnå en bedre kemi og gensidighed ved flere besøg og dét vil jeg ikke udelukke kommer til at ske. Det hører vist til sjældenhederne at møde en thaimassør, som BÅDE giver god massage, ser rasende godt ud OG er med på det meste?! Alene af dén grund er hun et besøg værd! 

Iflg hende selv, kom hun for 10 dage siden og bliver i 3 mdr. God fornøjelse! 

/C

P. S. Jeg fortæller ikke hvor hun opererer, når det ikke står i annoncen. Adressen er kun en SMS væk! 

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 28/4/2019 at 14:03:

Jeg trængte til massage i dag - OG jeg trængte til at prøve noget nyt. Fandt så hende her:

https://annoncelight.dk/showad/240594

- og det ser jo lovende ud! Selvom det er massage man kommer for, gør det jo ikke noget at der er noget kønt at se på ;) Fik nemt og hurtigt en aftale via sms, men adressen er en kendt Randers klinik og ikke privat/diskret, som skrevet i annoncen. Fine nyistandsatte lokaler, dog. 

Det ER Niki på billedet og hun er fan'me en lækker dame, med et smukt ansigt. Hun har nok taget et par kilo på siden billedet blev taget, men hun er ligesom hun skal være. 

Hun giver en massage i den absolut øvre ende af skalaen (hvilket hun også praktiserer i Bangkok), så den første halve time blev jeg grundigt æltet, strukket og knækket. Herefter (og lidt undervejs) blev hun nærgående og smed tøjet. Dét bebrejdede jeg hende ikke! Herefter fulgte diverse "øvelser på gulv", herunder blid/blød(!) slik af hendes "sydlige himmelstrøg". Hun er meget berøringsvenlig og virker oprigtigt opsat på at give en god behandling og efterkomme ens ønsker. Det blev dog aldrig en rigtig GfE-oplevelse. Det var MIG og mine ønsker som skulle betjenes, og det er jo sådan set fint nok... 

Niki er smuk og lækker (og ved det) og professionel. Ville sikkert opnå en bedre kemi og gensidighed ved flere besøg og dét vil jeg ikke udelukke kommer til at ske. Det hører vist til sjældenhederne at møde en thaimassør, som BÅDE giver god massage, ser rasende godt ud OG er med på det meste?! Alene af dén grund er hun et besøg værd! 

Iflg hende selv, kom hun for 10 dage siden og bliver i 3 mdr. God fornøjelse! 

/C

P. S. Jeg fortæller ikke hvor hun opererer, når det ikke står i annoncen. Adressen er kun en SMS væk! 

Er hun til sport i 2’eren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 5 timer siden:

Er hun til sport i 2’eren?

Pas! Det er ikke en disciplin jeg selv er særligt optaget af, så jeg spurgte ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt alvorligt - jeg havde en seriøs skuffende oplevelse med Niki. Havde læst curiosity’s rosende indlæg fra d. 28. april og bestilte en times massage med B2B, øko fransk med afslutning i mund. Jeg ønskede ikke fuld pakke. Vi aftalte 1000kr. som blev afleveret straks. Liggeunderlag (håndklæde) var beskidt og jeg bad om et nyvasket. Det gik der så lige tid med at få fundet frem. Massagen var hård og god. B2B var mangelfuld - lette strøg med bryst over ryggen, levede slet ikke op til mine forventninger. Blow kunne hun i 3 minutter, så var bortforklaringen, at hin fik ondt i munden og måtte stoppe. Totalt turnoff. Efter 30 min var massage færdig, skønt der var betalt for en time. CIM var nu pludselig ikke en del af aftalen. Der blev diskuteret og en anden thai forsøgte at mægle. Niki råbte op og der blev en dårlig stemning, så jeg valgte at forlade stedet hurtigt igen. Skuffende oplevelse ad de helt store. Iøvrigt tror jeg at der er manipuleret med billedet, for hun er noget mere slasket end på fotoet. Hun har et smukt lille ansigt, men foto er ikke af nyere dato. Der bliver ikke gentagelse herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet, jeg var også godt tilfres med massagen, og den efterfølgene fp, dog ikke så indlevene i denne aktivitet, havde betalt for en time var der ca 50 minutter, det der skuffe mig mest var nok hendes størelse der er nogle flere kg ind på billedet, hvis det er et billed af hende, ja så er det taget for nogle år siden, kommer igen NEJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...