Hop til indhold
tkmtkm1

Hellerupvej - Kæmpe bryster, lange røde negle

Recommended Posts

Sådan nogenlunde som overskriften lød annoncen i ekstrabladet. Jeg blev fristet, ringede og fik en tid for et par uger siden.

Det viste sig at være en kælderlejlighed ud mod Hellerupvej.

Da jeg kom syntes jeg at jeg havde set telefonpigen før. Der var lidt ventetid så kom ind i et "bollerum" ved siden af det der var optaget. Derinde kunne jeg høre det meste da de kun var delt af et glasparti og gardiner. Endelig blev det min tur, kom ind og mødte pigen.

Øv!!! Var min første indskydelse.. Pigen har jeg mødt måske 3 gange før under forskellige annoncer og adresser. I Glostrup, Lyngby og i Valby. Hun reklamerer altid med super/megafransk og store bryster.

Det har bare aldrig fungeret for mig med hende. Dum som jeg var tænkte jeg "måske denne her gang"..

Desværre nej. Bad om det franske med kondom men hendes teknik har aldrig virket på min noget slappe "lillle-mand".. Brysterne er ikke "kæmpe" og selvom hun siger de er naturlige er jeg ikke overbevist da jeg mener at have set lidt ar. Vil spare jer for detaljer men endte med en håndfræser ud over hendes bryster, en rigtig "øv" følelse da jeg gik ud til bilen. Efter besøget gik jeg og tænkte på hvorfor fanden jeg ikke holder mig til dem jeg kender og har gode oplevelser med... Konklusion: Er for nysgerrig og bange for at gå glip af noget :-)

Beklager de sparsomme oplysninger. Hendes annoncer er altid noget med store bryster, savlende superfransk og det hele til fornuftige penge (500 - 600 kr.) for en halv time. Hun er bare ikke noget for mig, men sikkert for en masse andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...