Hop til indhold
Holmes 196

Sabai massage, Kølkær, Herning

Recommended Posts

Jeg har gennem flere år fået rigtig mange gode grønne behandlinger her.

http://[email protected]

Altid til min fulde tilfredshed. Det er en lille privat klinik, hvor ejeren selv står for behandlingen.

Forrige gang sagde hun til mig at min hud trængte til en god behandling. Jeg er en mand i min bedste alder (+50), så jeg tænkte at det nok skulle være rigtigt.

Jeg mødte spændt op til denne gode behandling.

Til denne behandling blev jeg bedt om at tage underbukserne af, men at holde et håndklæde over det private område.

Behandling startede med at hele kroppen blev renset af. Så vidt jeg forstod var det en blanding med yoghurt, honning og noget mere ?

Efter dette gik hun igang med selve bodyscrub. Det var første gang for mig. Det var dejligt.

Alt i alt en fantastik oplevelse, og efter sigende skulle jeg få en hud som en nyfødt efter lidt flere behandlinger, så det har jeg så bestilt :)

Ejeren frabeder sig udtrykkeligt enhver sexuel tilnærmelse, og hun udfører kun de angivne behandlinger - men det gør hun fandme også godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange til god massage. Har altid ligget bar og hun spørger pænt til sidst om afsluttende handjob, som hun klarer ganske ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JBprivat skrev, den 4.5.2019 at 05:48:

Har været der et par gange til god massage. Har altid ligget bar og hun spørger pænt til sidst om afsluttende handjob, som hun klarer ganske ok. 

Jeg syntes du burde slette dette indlæg da det ikke er sandt. Har været der i dag og hun er ked af det indlæg her som en anden kunde har sendt sreenshot af. Der ydes IKKE sexuelle ydelser der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gizmofreja skrev, for 22 minutter siden:

Jeg syntes du burde slette dette indlæg da det ikke er sandt. Har været der i dag og hun er ked af det indlæg her som en anden kunde har sendt sreenshot af. Der ydes IKKE sexuelle ydelser der. 

Det ved du simpelthen med 100% sikkerhed, at der ikke gør? 

Og den anden bruger lyver så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mastager skrev, for 4 timer siden:

Det ved du simpelthen med 100% sikkerhed, at der ikke gør? 

Og den anden bruger lyver så? 

Ku næsten ikk la vær, ja har kendt længe, og aldrig fået den samme historie fra en Thai?

Ja nogen gange sku man tro, de efterlevede vores Politiker, ja imorgen er en ny dag :rolleyes:

Tænk over det, næste gang du vælger :-o

Go aften Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...