Hop til indhold

Nye erfaringer med Nina?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Hugewatergun skrev, for 52 minutter siden:

Ja .....bare afsted....som altid super service.

Kan du komme med bare lidt info?

Skrevet
Bomer skrev, 1 time siden:

Kan du komme med bare lidt info?

Noget specielt du tænker på??

Skrevet

Giver de øvrige helt ret,hun er dejlig og giver skøn massage.

Redigeret af Fyr46

Skrevet

Har besøgt hende ofte gennem de sidste 2 år på de forskellige steder hun har været, minus de 5 mdr hun var i Thailand :)....og ja, jeg kører gerne efter det....billeder er ægte, og hun er det sødeste med et drys af sødt på.....gode bryster, hjulpet på vej med 400ml, go b2b....handjob, sex er ok....altid kondom, ingen anal....blow også med kondom.

Skrevet

For nye kunder er det lidt svært uden telefon nr.

Skrevet

Tak lige før var jeg inde på hendes VIP profil og der er ikke tele nr.

Men igen tak

Skrevet
  • Author

Lyder som hende som skal gi mig b2b snart

Skrevet
Bomer skrev, for 23 minutter siden:

Lyder som hende som skal gi mig b2b snart

Go tur ,:)

Skrevet

Er prisen et kilo for en time? Hvordan er hendes massage? Kysser hun med tungen?

Skrevet
Friske skrev, for 8 timer siden:

Er prisen et kilo for en time? Hvordan er hendes massage? Kysser hun med tungen?

Hvis det er en rigtig go massage du ønsker, så skal du nok tage andetsteds....hun kysser ikke.

Skrevet

Kan nogen løfte sløret vedr. prisen? Holder det med et kilo for en time? Og lad nu venligst være med at svare at man kan skrive og spørge. Det er jo superfint når vi kan hjælpe hinanden med lidt informationsudveksling ;)

Skrevet
Midtvestagurken skrev, 1 time siden:

Kan nogen løfte sløret vedr. prisen? Holder det med et kilo for en time? Og lad nu venligst være med at svare at man kan skrive og spørge. Det er jo superfint når vi kan hjælpe hinanden med lidt informationsudveksling ;)

Plejer at give en 1k, aldrig noget vi taler om...og andre gange gratis, mod en lille tjeneste.

Skrevet
Hugewatergun skrev, for 26 minutter siden:

Plejer at give en 1k, aldrig noget vi taler om...og andre gange gratis, mod en lille tjeneste.

Tak for svaret ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.