Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos Laura en sen Mandag aften hos Sexyclub. http://www.sexyclub.dk/girls/laura3/index.html

Jeg har aldrig været på besøg hos sexyclub men gps´en fandt det nemt efter jeg havde aftalt tid med en rigtig rar og sjov telefondame(hun grinede da hun tog telefonen og fortalte hun var ved at se Amalies verden, som chokerede hende :-) ) Da jeg spurgte på parkering fortalte hun også at der kunne parkeres hos autoforhandleren ved siden af. Sexyclub ligger temmelig diskret i et industriområde, kunne dog godt forestille mig man var lidt "udsat" når man står på trappen en almindelig hverdag.

Laura levede fint op til beskrivelsen, dejlig og naturlig med en god portion charme. Hun svarede drillende "no" til mit spørgsmål om bad, men brød sammen i et grin og gav mig håndklædet. En god detalje som giver mig ro i sindet og bryder isen. Lidt humor er altid godt.

Efter badet kom jeg op på en bizar høj himmelseng med spejle, men ganske frækt. Laura smed kludene og afslørede et dejligt sæt naturlige bryster. Lige efter min smag.

Derefter gik det derudaf med fransk til os begge, missionær og doggy. Det voldte lidt problemer for som Laura siger "i have a tight pussy", det har hun. Jeg er ikke specielt stor men det kneb lidt. Var dog ganske dejligt da først blodet kom rigtigt i pølsen :-). Der blev brugt en del glidecreme. Ikke fordi hun var tør, tværtimod smagte jeg ganske naturlige safter under vores 69´er, men det var lidt nemmere når hun var stram.

Jeg kom med et brøl, vi sludrede lidt og hun fortalte hun var fra Spanien. Står ellers Italien i annoncen ? Men intet problem for mig.

Stedet: Lidt slidt, men hyggeligt. Ældre telefondame med god sans for at få mig til at føle at det var det naturligste i verden jeg var der.

Laura: Dejligt, charmerende og sød pige. Syntes hun var smuk. God behandling. Hun har en rigtig dejlig lille røv, men stadig med lidt "kød" på. Ved ikke hvordan det skal forklares, men en af dem hvor man godt kan tage fat med hænderne i ballerne og "blotte" hele herligheden. Dejlig glat og stram mis.Ved ikke om hun er 22 år gammel, ville skyde hende til midten af tyverne.

Pris: Gav 1100,- for en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...