Hop til indhold
Guest Den flittige

Sawasdee-Silkeborg

Recommended Posts

Guest Den flittige

Er der nogen der kan fortælle lidt om Sawasdee massage i Silkeborg ?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

prøv 71469958

Har du været heldig at der er nogen der har besvaret et opkald dertil . Jeg har ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg vil selv prøve at sende en SMS

De fleste tager ikke telefon når man ringer, men de fleste besvar SMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
grum skrev, for 4 timer siden:

Århusvej Nr 27 er det ikke en barber shop :-o

Har du googlet dig frem til adressen? I så fald så kan det meget vel være et gammelt resultat. Tidligere lå der et regulært massagested på adressen der hed Sawasdee. Det var faktisk det første thaimassagested i Silkeborg så vidt jeg husker. Hun startede med at have et sted i Randers. Åbnede så også i Silkeborg. Lukkede kort tid efter stedet i Randers og koncentrerede sig om Silkeborg. Efter nogle problemer med udlejer valgte hun så efter nogle år på adressen at rykke butikken hjem til privaten i Låsby. Men det er ved at være nogle år siden hun lukkede helt for forretningen pga. at helbredet var blevet for dårligt.

Men søger man på nummeret på nettet så dukker der et sted op ude i Hammerum. Spørgsmålet er så om det er en afstikker fra det sted eller om forretningen er rykket helt til Silkeborg? Jeg synes ikke jeg har set eller hørt noget om et nyt sted i byen så jeg afventer spændt på en officiel og bekræftet adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik kontakt for noget tid siden. 

Fik en adresse der hed: hostrupsgade 24b. Men der var ingenting.... 

Sååå, tror de er smuttet, eller nogen der bare driller lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en engelsktalende Q ( hun lød meget trist) da jeg fik kontakt midt i sidste uge, og der blev sagt hun var stoppet. Den adresse hendes CVR nummer står til er i Hammerum , og der havde hun fået en stor plakat i dørvinduet hvor der stod sawasdee massage. Men tror aldrig hun fik det startet op, for det var nede igen efter ca 14 dage. ( var det sted hvor genboen tog billeder af fok der kom og gik i den bygning). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...