Hop til indhold

Vester kirkestæde​10​

Featured Replies

Skrevet

Var på besøg hos Emmee, havde læst meget godt om hende, så det kunne ikke gå galt.

Da jeg kom ville hun have at jeg skulle prøve hendes ven, en lady boy, men takkede pænt nej da det ikke lige var ham hun jeg havde aftalt.

jeg betalte 1000 kr for FP, og gig i bad, da jeg kom ud skulle Emmee lige noget andet et øjeblik, så kunne vennen lige begynde massagen,

det gik jeg med til, da der var gået den 30 40 min kom så Emmee ind, og jeg fik afsluttet akten.

Det var en skuffelse det hele, Emmee var for tyk og med store deller,  det er ikke lige mig.Det der med at hun lige skal noget og så den anden begynner, tror jeg 

de udøver på mange, for at de bægge skal have noget at lave.

Skrevet

Tror da ikke du har mødt Emmee?

Hun er ikke tyk og har ingen deller;)

Skrevet

Erotisk buttet rammer nok bedre :) Hun hører nu ikke til i den  slanke afdeling :) Men bestemt heller ikke for stor eller "tyk"

Skrevet

Vil godt tilføje mig bollebob der, emmee har taget noget på siden jeg stødte på hende første gang. Dog kan man få den service man vil have. Hun er med på den værste. 

Skrevet
Mayday skrev, for 50 minutter siden:

Vil godt tilføje mig bollebob der, emmee har taget noget på siden jeg stødte på hende første gang. Dog kan man få den service man vil have. Hun er med på den værste. 

det er hun helt sikkert .... bogstaveligt talt :P 

men hvad siger i er hun blevet så rigtig tyk  ?

jeg har ikke været hos hende i lang tid .... nok 8 -9 måneder  eller mere ... dengang var hun ikke tyk men havde nogle dejligt store tunge babser ...

Skrevet

Altså spørger du mig, så ligger hun på grænsen og måske lige lidt over der hvor der begynder at dukke folder op de forkerte steder. 

Jeg var der for en 3 måneder siden. Og der måtte jeg sige stop, efter den tur, hvilket er ret trist.

Mine penge går bl.a til tøser som er strammet op, og den gruppe ligger hun ikke mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.