Hop til indhold
Pikken 69

Advarsel. "Mary" i Horsens.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/241692

Hun er slet ikke hende på fotos! 

Hun ku ik rigtig sige noget i tlf,ej heller irl. hverken på engelsk eller andet.

Men fik da aftalt sex 30 min med superfransk. Gennem sms.

Ankom nyvasket til huset.

Døren blev forsigt åbnet..Håret dækkede næsten hendes ansigt.Ku ik rigtig se hende,da der var lidt mørkt.Gardiner og lagner på alle vinduer i huset.

Spurgte om det var hende på foto.Ja ja sagde hun.

Spurgte om jeg ville have et bad,men ville hellere igang.

Ser så først nu,det ikke er hende på billederne!

Men hun havde en flot krop.Valgte at blive.

Spurgte om jeg ville ha massage.Jo tak.

Hun blev ved og ved så måtte stoppe hende,da 30 min ikke er lang tid.Blev hun lidt utilfreds med.

Nå men gik  igang med akten........hmm...

Vil ikke sige så meget.Havde svært ved at blive tændt.

Da jeg så ville have fransk, føltes det lidt mærkeligt...Hun havde erfaring i at påføre kondom med munden..

Da jeg fandt ud det,sagde jeg uden da vi havde aftalt superfransk.Hun sagde no no.

En lidt fesen oplevelse.

Fik da ud af hende,hun kommer fra Panama.

Så det blir bestemt ikke en ommer herfra.

 

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Påpegede du at hun ikke var hende der var på annoncens billeder? For nu er de billeder der var der væk og der er kun et enkelt. Dette er dog også fake og tilbage fra april 2008 !!!!

For enten har hun selv ændret i annoncens billeder eller også læser hendes bagmand med herinde....

Resultater fra tineye vedr. det enlige "nye" billede der er i annoncen her til morgen: https://www.tineye.com/search/a881fa10ea064bf3d60a5c62224df9d1e3175379?page=1&sort=score&order=desc

Der er til orientering tale om profilen Mary29

Annoncens overskrift: NY SUPER SEXET og SPRUDLENDE BLONDINE HORSENS

Telefon: 53330994

Skærmbillede 2019-04-28 kl. 07.18.58.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Og jeg kan såmænd ikke forstå, hverken, Pikken69, eller dem sletter ting, som man ikke må poste...

De billeder, som bliver brugt i dette indlæg, har Pikken69 jo ikke ret til, at bruge.

Og det er såmænd flere timer siden, at jeg trykkede på, rapporter indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 5 minutter siden:

Og jeg kan såmænd ikke forstå, hverken, Pikken69, eller dem sletter ting, som man ikke må poste...

De billeder, som bliver brugt i dette indlæg, har Pikken69 jo ikke ret til, at bruge.

Og det er såmænd flere timer siden, at jeg trykkede på, rapporter indlæg.

De blev vist slettet for en time siden. Eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Godt..!! Men billedet var ikke slettet, da jeg skrev mit indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 18 minutter siden:

Og jeg kan såmænd ikke forstå, hverken, Pikken69, eller dem sletter ting, som man ikke må poste...

De billeder, som bliver brugt i dette indlæg, har Pikken69 jo ikke ret til, at bruge.

Og det er såmænd flere timer siden, at jeg trykkede på, rapporter indlæg.

mener du, man ikke skal indsætte link i hverken anmeldelser/efterlysninger uden man er 100% på de er ægte ?

mener du, man skal bruge diverse søge maskiner, inden man linker ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Jeg mener, at du godt kan sætte ét link ind i dit indlæg.

Men jeg mener, at man ikke må ta' ét billede, og sætte det ind i teksten.

Det er *det* jeg mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 1 time siden:

Og jeg kan såmænd ikke forstå, hverken, Pikken69, eller dem sletter ting, som man ikke må poste...

De billeder, som bliver brugt i dette indlæg, har Pikken69 jo ikke ret til, at bruge.

Og det er såmænd flere timer siden, at jeg trykkede på, rapporter indlæg.

Det dér, det er også svært, at forstå. Brug af kommaer, de rette steder, ville hjælpe.

 

/Manfredo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin har slettet de fotos.De var på hendes profil,inden hun lavede det til kun det ene.

For at vise hvad profilen så ud inden den blev redigeret,men det må man åbenbart ikke herinde.

Hvor skulle jeg vide fra?Ville bare advare. Bevares.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 11 timer siden:

Admin har slettet de fotos.De var på hendes profil,inden hun lavede det til kun det ene.

For at vise hvad profilen så ud inden den blev redigeret,men det må man åbenbart ikke herinde.

Hvor skulle jeg vide fra?Ville bare advare. Bevares.

Det er sgu ok.. Der er regelryttere over det hele, der tænder på at spille politi. Både irl og på internettet.. 

Og tak for advarslen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
Manfredo skrev, den 28.4.2019 at 11:58:

Det dér, det er også svært, at forstå. Brug af kommaer, de rette steder, ville hjælpe.

 

/Manfredo

  - Afsporer lige tråden for en kort bemærkning:

  Manfredo, har du overvejet at foreslå administrator at indføre en skriftlig danskprøve, der skal bestås, før man må skrive indlæg her på EG? Den bør selvfølgelig bestå af både en staveprøve og en gramatikprøve. Hvilken fornøjelse det ville være at læse indlæg!   

  Nå, spøg til side! :D

  Alle skal selvfølgelig kunne ytre sig herinde uden skelen til sproglige evner. - Har endnu ikke læst et indlæg her jeg ikke kunne forstå rent sprogligt. Det afgørende er selvfølgelig budskabet, ikke formen!

  God aften til Manfredo og alle andre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...