Hop til indhold
marcellino

SEXY GIRL IN AARHUS (Lystrup)

Recommended Posts

marcellino skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/194970

Er der nogen der har kendskab til hende - 

mmm hun ser sød og sexet ud :biggrin:

Billederne er fake og stjålet ra nettet. De har desuden i hvert fald 4 år på bagen....

men held og lykke. hvis du tager en for holdet.

https://yandex.com/images/search?source=collections&cbir_id=1777190%2FMhZ2_SjFwrtvcIt9HqxPSQ&rpt=imageview

Skærmbillede 2019-04-28 kl. 07.10.32.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak - tror sgu jeg blir til grin for hele vores gode bagland hvis jeg hopper ud i det :lol: 

hvordan fandt du link til disse parallelle billeder? 

Jeg havde tjekket på google under image search ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har taget til rokhøj 2 gange, og er gået igen begge gange uden køb. Det var ikke nogle af pigerne fra billederne i annoncerne, og selvom jeg havde lavet aftale om hvor lang tid, og hvilke ydelser, over sms, så kunne pigen jeg mødte (den ene gang jeg trådte ind af døren) alligevel kun finde ud af, at pege på et stykke papir, hvorpå priser var printet. 

Det virker til at der er en alfons/mama ude bagved, som tager sig af kommunikation, og ikke giver info videre til damerne. Damerne kan hverken dansk eller engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal dog indskyde, at der vist er stor udskiftning derude, så det kan sagtens være de næste piger taler perfekt engelsk, og har billeder som er af dem selv. 

Hvis sex, hvor du kommunikerer næsten udelukkende med kroppen, og fagter, er hvad du mangler, så er det nok ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...