Donkeydick 27 Skrevet 27. April, 2019 Jeg er blevet noget tændt på, at jeg skal prøve at tages analt med en strapondildo. Så vil jeg jo gerne være ren i anus, så der ikke komme lort på legetøjet. Jeg har købt sådan en analduche, som kan indeholde ca 3 dl vand som jeg kan skylde røven med. Det tager sin tid, og jeg er i tvivl om, hvor dybt jeg bliver ren med den. Spørgsmålet er så, hvad bruger I når I skylder tarmen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. April, 2019 Donkeydick skrev, for 11 minutter siden: Jeg er blevet noget tændt på, at jeg skal prøve at tages analt med en strapondildo. Så vil jeg jo gerne være ren i anus, så der ikke komme lort på legetøjet. Jeg har købt sådan en analduche, som kan indeholde ca 3 dl vand som jeg kan skylde røven med. Det tager sin tid, og jeg er i tvivl om, hvor dybt jeg bliver ren med den. Spørgsmålet er så, hvad bruger I når I skylder tarmen? Det bedste er en skyllestav du kan skrue på bruseslangen. Men den du har valgt kan selvfølgelig også bruges Du skal frem for alt øve dig nogen gange inden den store dag da det kræver at du lære dit instrument at kende. Du skal være opmærksom på om du for "overskyllet" således at der er kommet vand for langt tilbage i systemet. Men efter et stykke tid, ved du undervejs i processen hvornår den sidder i skabet. Læs evt. denne guide: https://imgur.com/gallery/yjOXz /DK fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9524 Skrevet 27. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 14 minutter siden: Læs evt. denne guide: https://imgur.com/gallery/yjOXz Wow! Det de kalder en "full clean" er sandsynligvis ret skidt for helbredet. Det smadrer i hvert fald mikrobiomet i tarmene. Al det tarmskylning er noget snavs i enhver forstand. Det er fint nok at skylle endetarmen, men mere end det er næppe en god ide. Og til lejlighedsvis analsex er det også overkill - medmindre vi taler om sessioner på 10-12 timer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1473 Skrevet 27. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 1 time siden: Det bedste er en skyllestav du kan skrue på bruseslangen. Men den du har valgt kan selvfølgelig også bruges Du skal frem for alt øve dig nogen gange inden den store dag da det kræver at du lære dit instrument at kende. Du skal være opmærksom på om du for "overskyllet" således at der er kommet vand for langt tilbage i systemet. Men efter et stykke tid, ved du undervejs i processen hvornår den sidder i skabet. Læs evt. denne guide: https://imgur.com/gallery/yjOXz /DK fyr Fuldstændig rigtig det du skriver skulle det ske at man er kommet til at “overskylle” eller vil være sikker på der ikke kommer mere end nødvendigt så nap 2-4 imodium ( tabs på apoteket som normalt er for diarre ) det sikre der ikke sker “uheld” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. April, 2019 Madame Illona skrev, for 22 minutter siden: Fuldstændig rigtig det du skriver skulle det ske at man er kommet til at “overskylle” eller vil være sikker på der ikke kommer mere end nødvendigt så nap 2-4 imodium ( tabs på apoteket som normalt er for diarre ) det sikre der ikke sker “uheld” Ok det trick kendte jeg ikke. Men kan det stoppe det andet? Det er jo i det store hele "bare vand" der skal ud igen...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. April, 2019 Bebop skrev, for 1 time siden: Wow! Det de kalder en "full clean" er sandsynligvis ret skidt for helbredet. Det smadrer i hvert fald mikrobiomet i tarmene. Al det tarmskylning er noget snavs i enhver forstand. Det er fint nok at skylle endetarmen, men mere end det er næppe en god ide. Og til lejlighedsvis analsex er det også overkill - medmindre vi taler om sessioner på 10-12 timer. Det har du nok ret i. I homo miljøet er der en ikke helt lille målgruppe der netop gør det i "sessioner" af den varighed så der er nok et marked for det. Men jeg tror nok at sessionerne i sig selv gør at det ikke er noget der sker hver dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkeydick 27 Skrevet 27. April, 2019 Tak for svar. Jeg vil prøve mig frem med det jeg har, og se hvordan det bliver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13978 Skrevet 27. April, 2019 (edited) Donkeydick skrev, for 7 timer siden: Så vil jeg jo gerne være ren i anus, så der ikke komme lort på legetøjet. Du kan bare bruge kondom på legetøjet - så er du mere sikker på, der ikke kommer hverken ene eller anden slags lort på det Redigeret 27. April, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1473 Skrevet 27. April, 2019 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Du kan bare bruge kondom på legetøjet - så er du mere sikker på, der ikke kommer hverken ene eller anden slags lort på det Det er altid fedest når der ikke er lort involveret om det er med eller uden gummi på legetøjet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1473 Skrevet 27. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden: Ok det trick kendte jeg ikke. Men kan det stoppe det andet? Det er jo i det store hele "bare vand" der skal ud igen...... Der skal selvfølgelig skylles. Men det stopper også hvis der er blevet overskyllet. Så ren win win 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. April, 2019 Madame Illona skrev, for 4 minutter siden: Der skal selvfølgelig skylles. Men det stopper også hvis der er blevet overskyllet. Så ren win win Tak for råd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1473 Skrevet 27. April, 2019 DK fyr 34 skrev, Lige nu: Tak for råd Altid godt og få gode råd. Deler gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg