Hop til indhold
LuderTvDaniela

Skal du og dine venner tømmes i en transvestits røv?

Recommended Posts

Åben mellem 11 og 18:

Jeg klæder om når jeg kommer frem, så jeg bliver til deres stuepige eller vil I heller have mig i lak kjole eller latex kjole?

Jeg ankommer som mand, men klæder om til min stuepige uniform, lak kjole eller latex kjole,  bh, g streg, hofteholder strømper, stillettetter, kunstige bryster, kunstige negle, makeup og paryk.

Hvor har du stedet i Århus? Hvor mange er I om mig? Og hvad vil I se mig i?

Krav til gangbang er:
1. Uden sutten
2. Uden kyssen
3. Uden gummi, alt sperm skal i røven på mig.
4. Jeg er den eneste passive til stede.
5. Ingen tilskuere, alle deltagere.
6. Er ikke til SM, bongage, tis & bæ, partnerbyt, BP, blod og mærker
7. Jo mere pik og sperm jo bedre.
8. Efter besøget i røven bruger jeg kun hænderne til at beholde pikken stiv.
9. Fyld min røv helt op med sperm, gerne så meget at jeg ikke kan hold det i mig efter brug, og er I klar til en tur mere, der er lige 15 minutters pause. Så længe at I kan gøre jer rene og klar igen, samt drikke pause for os alle
10. Pengene skal falde før vi går i gang.
11. Minimums grænse på deltagere er 3 aktive, og max grænse er 20 aktive om mig.

Gangbang uden sutten, uden kyssen og uden gummi: 100 kr pr mand pr time. Max 3 timer. Derefter koster en time 250 kr pr mand pr time. Dog max 3 timer ekstra.

Kontakt mig via sms på 22155539. Opkald besvares IKKE....

d13d707900eff4c777ac8c552fb958c77c5f88b4.jpg

7837efe09c225f3c2a2d666f696f18f52833bbb1.150.jpg

54bc46a33750baf7243043142a91efee.jpg

984caf36d92f5599149c0d9399b2aecf.jpg

Billede0088.jpg

IMG_20190403_113126.jpg

IMG_20190422_162051.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helene skrev, for 50 minutter siden:

@newgame og @høvdingen : det eneste irriterende og latterlige i denne tråd er jeres indlæg

Undskyld mor...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
newgame skrev, for 43 minutter siden:

Undskyld mor...!

Mon ikke det er mere relevant at undskylde overfor Daniela?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helene skrev, for 6 minutter siden:

Mon ikke det er mere relevant at undskylde overfor Daniela?

Men det jo umiddelbart kun dig der er stødt

Del dette indlæg

Link til indlæg
newgame skrev, for 9 minutter siden:

Bestemt ikke, det skader ikke at tale ordentligt om andre mennesker. Hvis du ikke er interesseret er det jo bare at bladre videre uden at kommentere.

Daniela læser jo også med, har du tænkt på det?

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
newgame skrev, for 17 minutter siden:

hvorfor tror du det?

Dit indlæg er en hån, spot og latterliggørelse af Daniela's annonce. (du reagerede jo ikke på @Høvdingen kommentar, der karakteriserede den som "ironi", og elaborerede yderligere)

Hvad berrettiger dig til at latterliggøre annoncen?

Særligt på et fora som dette, synes det i allerhøjeste grad at være upassende opførsel, det du udviser. Din opfølgning synes kun, at understøtte dette iøvrigt.

Redigeret af Helene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved i hva mutter 1 og mutter 2....når man lægger sådan en stak billeder op i fjæset på folk må man sku forvente en reaktion...god som dårlig, og i skal ikke bilde mig ind at vedkomne ikke har kalkuleret med dette, da dette må betegnes som lidt ekstremt el grænseoverskridende adfær. Jeg bidrager med lidt moderat ironi/humor i den pæne ende og vil iøvrigt skide på hvad i synes om det...i kan jo bare kigge den anden vej som i beder mig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helene skrev, for 3 timer siden:

@newgame og @høvdingen : det eneste irriterende og latterlige i denne tråd er jeres indlæg

Okay - det tager jeg til efterretning;;;;;

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
newgame skrev, for 44 minutter siden:

Ved i hva mutter 1 og mutter 2....når man lægger sådan en stak billeder op i fjæset på folk må man sku forvente en reaktion...god som dårlig, og i skal ikke bilde mig ind at vedkomne ikke har kalkuleret med dette, da dette må betegnes som lidt ekstremt el grænseoverskridende adfær. Jeg bidrager med lidt moderat ironi/humor i den pæne ende og vil iøvrigt skide på hvad i synes om det...i kan jo bare kigge den anden vej som i beder mig om.

Og så kom Mutter 3 lige på banen her...

Hvis vi nu lige tager udgangspunkt i, hvilet forum vi her bevæger os på, så må det være åbenlyst, at der skal være plads til det meste. Dette til enhver tid med respekt for den pågældende annoncør, der befinder sig bag annoncen og de regler der ellers gør sig gældende. Der er en person - et menneske med følelser bag denne annonce. Det lader til at det rager dig langsomt - men det siger mere om dig end om annoncøren.

Din ironi i dit første indlæg betragter jeg som en hån mod annoncøren, så nej, det er i min optik ikke OK.

Og så ønsker vi i øvrigt @LuderTvDaniela en super fræk weekend ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
newgame skrev, for 46 minutter siden:

Jeg beder dig om at slette dit indlæg, og give Daniela en undskyldning, istedet for, helt patetisk at undskylde overfor mig.

Der er ingen der forsøger, at bilde dig noget ind.

Det er din adfærd, hele tråden indbefattet, der er: "ekstremt el grænseoverskridende adfær".

Der er ingen ironi eller humor i dit indlæg, og det er bestemt ikke i den "pæne" ende, men lugter derimod fælt, så de færrest vil nok være i tvivl om at din diæt, med fordel, kunne optimeres en hel del.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helene skrev, for 19 minutter siden:

Jeg beder dig om at slette dit indlæg, og give Daniela en undskyldning, istedet for, helt patetisk at undskylde overfor mig.

Der er ingen der forsøger, at bilde dig noget ind.

Det er din adfærd, hele tråden indbefattet, der er: "ekstremt el grænseoverskridende adfær".

Der er ingen ironi eller humor i dit indlæg, og det er bestemt ikke i den "pæne" ende, men lugter derimod fælt, så de færrest vil nok være i tvivl om at din diæt, med fordel, kunne optimeres en hel del.

Nu osse med mutter 3....wooooow;)

I er sku lidt pylrede de damer....tænk sig at de få spontane ord kan få jer der op...uha uha....magen til navlepilleri...man må da ikke håbe at i oplever værre ting end dette!

Ang mit indlæg...tænker jeg at der vel er en adminstrator her som sortere hvis nogen skulle være truet.

Redigeret af newgame

Del dette indlæg

Link til indlæg

sørgeligt med de personlige bemærkninger.

troede eg brugere var lidt mere rummelige, og tolerante overfor minoriteter, end den alm familien dk.

@LuderTvDaniela velkommen til eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...