Hop til indhold
Gæst

Hjælp en ny :)

Recommended Posts

Gæst

Jeg er helt ny i "denne verden", så håber I vil hjælpe med vejledning :)

Da jeg ikke har været sammen med en pige længe, har jeg ligesom mange andre behov for at få stillet sulten - eller rettere lettet trykket ;)

Jeg har kigget på Flensburg, da jeg ser det som den "letteste begyndelse" :)

Jeg er fuldstændig faldet for hende, (Linda) som jeg synes er vanvittig smuk og lige noget for mig :)

http://www.sexnord.net/profile/6479/Flensburg/Linda

Men hvordan dælen foregår det hele? Kan nogle være behjælpelige?

Finder man bare "Feldstraße 18", som det står skrevet i ovenstående link?

Er det et privat hus eller lejlighed?

Og hvad koster hun mon?

Kan man tilmed få kys under sexakten? :)

Måske endda nogle fyre har prøvet hende Linda og kan fortælle om hende?

Jeg e vanvittig spændt og vanvittig lysten, så håber meget I vil hjæpe med vejledningen til en fuldkommen nybegynder ;)

Har planer om at besøge hende inden for de næste 14 dage, hvis dette univers altså ikke er alt for akvaet ;)

Vil jo gerne beholde min "anonymitet" i forhold til dette univers ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du finder Feldstrasse 18 på Google Map

Der et fritliggende hvidt hus

Du parkerer lige overfor på en gratis P plads

Du behøver ikke at bestille tid i forvejen

Du går hen til husets dør hvor der er en ringeklokke for hver pige der er på vagt.

Du trykker på Lindas klokke

Efter kort tid summer døren og er åben

Resten ordner du med Linda

Hun koster måske 80 euro for ½ time afhængig af hvad I aftaler

Hvis døren ikke åbner er hun optaget.

Du går tilbage til bilen og drikker en øl

Så prøver du igen

Go tur

Hilsen Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arj Sejer, for pokker da, nu må du ikke lokke vor søgende ven i uføre. Man går sgu' da ikke på glædeshus, når man lugter af øl :evil: Det er bare dårlig stil.

Jeg kunne ikke selv drømme om det, for jeg forventer nemlig, at den pige, som jeg besøger, hverken lugter af røg eller sprut. Det er en decideret dræber ved kysseri :twisted: .

Der er dømt en ommer, Sejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis døren ikke åbner er hun optaget.

Du går tilbage til bilen og drikker en øl

Du indtager en mintpastil eller to

Så prøver du igen

:D

Mvh,

/Gina.

EDIT: Arh altså, Borende X. Call me Mrs. Slowhand. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du går tilbage til bilen og drikker en øl

Du indtager en mintpastil eller to

Så prøver du igen

Noget du anbefaler dine kommende gæster??

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget du anbefaler dine kommende gæster??

Jeg går ikke ud og decideret anbefaler - men der er da ingen tvivl om, at det har sine fordele (for begge parter) efter blandt andet øl eller røg. :)

Mvh,

/Gina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du har mulighed for at kommunikere med pigen, inden dit besøg i Tyskland, evt over mail, ville jeg skrive til hende, og fortælle at hun skulle være din debut..Er hun dygtig og erfaren, vil hun behandle dig med den respekt du fortjener.. :)

Skulle der opstå sprogvanskeligheder, ville jeg flytte min debut til Danmark, og sikre mig en førstegangs oplevelse uden misforståelser.

Held og lykke.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Til Savnerspænding.

Du kan eventuelt skrive det, som du gerne vil opleve op på en seddel, som du giver den prostituerede, når du ankommer. Eller som andre skriver, sende en mail i forvejen. men de har jo også travlt, så hvorfor ikke give hende din drømme ønskeliste ved ankomst, og få en økonomisk aftale om det.

Kvinderne er jo vidt forskellige, selv de som måske skulle forestille at arbejde det samme sted, under de samme regler, menukort, osv.

Hvis du er meget blank på hvad du vil, så kan du bestille flere ydelser, og se hvad der sker.

Måske får du en dårlig oplevelse første gang. jeg tror det ikke, men hvis du gør, er det bare at prøve én gang til.

Der er jo adskillige såkaldt sikre kort på markedet. Både danske og thaiprostituerede, hvis du vælger én af dem, går det nok ikke så galt endda. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt ny i "denne verden", så håber I vil hjælpe med vejledning :)

Da jeg ikke har været sammen med en pige længe, har jeg ligesom mange andre behov for at få stillet sulten - eller rettere lettet trykket ;)

Jeg har kigget på Flensburg, da jeg ser det som den "letteste begyndelse" :)

Jeg er fuldstændig faldet for hende, (Linda) som jeg synes er vanvittig smuk og lige noget for mig :)

http://www.sexnord.net/profile/6479/Flensburg/Linda

Men hvordan dælen foregår det hele? Kan nogle være behjælpelige?

Finder man bare "Feldstraße 18", som det står skrevet i ovenstående link?

Er det et privat hus eller lejlighed?

Og hvad koster hun mon?

Kan man tilmed få kys under sexakten? :)

Måske endda nogle fyre har prøvet hende Linda og kan fortælle om hende?

Jeg e vanvittig spændt og vanvittig lysten, så håber meget I vil hjæpe med vejledningen til en fuldkommen nybegynder ;)

Har planer om at besøge hende inden for de næste 14 dage, hvis dette univers altså ikke er alt for akvaet ;)

Vil jo gerne beholde min "anonymitet" i forhold til dette univers ;)

Hejsa :-)

Jeg har været på denne adresse en del gange efterhånden. Det er som beskrevet bare at ringe på klokken med pigens navn.

Husk stort set alle piger i Flensburg kun tager imod Euro sedler.

Ud over det skal du regne med de piger du falder for, oftest roterer hver uge/14 dage, og søndag er skiftedag. Linda som du søger er med andre ord smuttet for denne gang - kan jo være hun senere kommer tilbage, men det må du holde dig opdateret med på sexnord.de

Feldstrasse 18 huser oftest latinoer og andre frække skønheder. Som hovedregel gå ud fra de er piv-ringe til Tysk/engelsk - spansk jubler de over hvis du kan :-) (altså sproget spansk :-))

Generelt om stedet, så er det ganske nydeligt. du kan komme i bad osv før og efter hvis det ønskes.

Ydelser er jo varierende alt efter hvad pigen tilbyder. Har dog ikke mødt nogen i huset endnu, der ikke ville kysse og kramme. Men som Ludvig skriver, så kontakt pigen og snak med hende - de bider absolut ikke :-)

Du skulle jo gerne have en super oplevelse første gang, så vi kan se frem til gode anmeldelser fra dig :-)

Ydermere, så kan du forvente en bedre tilpasset oplevelse efter dine ønsker, jo ældre pigen er. Dermed ikke sagt du skal finde en 40 årig trunte, men de 20 årige piger har bare ikke den erfaring, som en 25 årig har :-)

Priserne har for mig været:

50 Euro for 20 min med fransk

70 Euro for 30 min med naturfransk

120 - 130 Euro for en time med naturfransk.

Jeg vil helt klart foreslå dig at tage dig god tid den første gang. Minimum 1 time, så der er tid til at snakke lidt og grine af det hele :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...