Hop til indhold
lovingboobs

Frisk ung pige tilbyder..

Recommended Posts

Hende her annoncerer jævnligt på annoncelisten. Billederne og prisniveauet lokkede mig til at bestille en tid hos hende en tilfældig hverdagsaften ved 20-tiden.

https://annoncelight.dk/annonce/26076/fr ... e-tilbyder

Hun tager imod hjemme hos sig selv i en lille hybel af en 1-vær. lejlighed. Dermed er det i mine øjne kun "semi-diskret". Dels er byggeriet fra den tid, hvor støjdæmpning ikke var et tema, dels skal man være "skarp" straks ved ankomst, så man ikke tager fejl og kommer til banke på naboens dør. Heldigvis kan naboerne dog ikke glo på dig, når du skal til/fra stedet. Så du kan relativt uset besøge hende.

Vi havde aftalt en time med kys og kæl (200 ekstra for kys). Men alle pengene var desværre spildt. Hun var prydet med div tatoo's og piercinger, hvilket jo ikke lige fremgår af annoncen. Så hvis man er til den slags, er hun ok. (Wonder why man så ik annoncerer med det???) Det gjorde det derfor til et kæmpe turn-off for mig.

Det var hendes fremtoning også med til. De tyve år passer ganske givet godt nok. I hvert fald virkede hun ikke én eneste dag ældre, tværtimod... Jeg forventer ikke store dybe filosofiske betragtninger. Men umoden og ikke særlig klog på mange ting var mit indtryk af hende. Alderen betyder ikke det store for mig. Det gør derimod kemi, og den opstod aldrig i dette tilfælde.

Jeg har sjældent betalt for så dårlig en oplevelse hos én, der tager penge for det. Hendes engagement var ikke-eksisterende, og jeg skal spare Jer for hendes motivation til at sælge sig selv. Så har du penge, der brænder i lommen, så lad dem brænde lidt videre og find noget andet.

Har nogen haft en god oplevelse hos hende, hører jeg (og andre) gerne om den! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for bedømmelsen, har også luret lidt på hende, men lyder ikke til at være det store, andre der har bedre erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

....prisniveauet lokkede mig til at bestille en tid hos hende en tilfældig hverdagsaften ved 20-tiden.........

Vi havde aftalt en time med kys og kæl (200 ekstra for kys).

Hmm, hun tager 1.500 kroner for 1 time, hvilket ikke er en specielt attraktiv pris for en amatørpige, der helt åbenbart er overvægtig...

Men din anmeldelse er vigtig og nyttig, for jeg havde selv overvejet en tur forbi hende, hvis omstændighederne ellers på et tidspunkt måtte lede mig fra Djævleøen og videre mod Fyns land ;)

Dog ville jeg aldrig have valgt 1 time med en type som hende dér uden at have set en blændende anmeldelse først, men havde nøjedes med hendes 20 minutter til 700 kr. med :geek:en option på udvidelse til ½ time for 1.000, hvis akten var kommet i gang i overbevisende stil 8-):D

Det med at bede om option på en udvidet ydelse er et trick man kan bruge både på klinikkerne og hos amatørpigerne, men det forudsætter selvfølgelig, at pigen ikke kører med en meget snæver tidplan, og kunder der booker tider hele tiden pga. pigens popularitet.

Tak for advarslen, "LovingBoobs" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været forbi der en aften kl 21.30.

aftalt møde, iført pikant tøj. jeg kunne få bad bagefter.

ind af døren, svær at finde den rette dør i mørket.

det var jo ikke smart at ringe på ved nabo.

kom ind, sko af.

nå ja det kunne vel siges pænt. tænkte jeg.

beklædning stor houscoat, og sikkert nøgen inden under.

spurgte, nej ikke pikant påklædt.

sådan var det!!

så gik jeg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...