Hop til indhold

Recommended Posts

Nu røg jeg igen på sådan en ung thai-pige, jeg fandt på en lille bar langt uden på Jomtien 2. road lige før Soi Welcome - OK, jeg var på jagt efter noget nyt, men egentlig ikke en så ung pige. "Jeg har 2 piger", sagde barmutter på 40 - 50 år, som selv ikke var helt uinteressant - eller uinteresseret i selv at få tjansen, da jeg satte mig ind for at få en øl og lure lidt på udvalget - som altså var ret begrænset - men den ene af pigerne virkede rigtig sød, med en sprød fast og slank krop og hun forstod at puste mig i nakken og massere mine skuldre, så jeg efter et stykke tid blev nødt til at spørge, om hun ville med hjem på hotellet.

Hvormeget vil du give? spurgte hun - jeg foreslog 1500 bath for LT og det gik hun umiddelbart med til og så 300 bath barfine. Mutter mente så at jeg også lige burde spendere en drink på hende og den anden pige - det fik jeg heldigvis afblæst, selvom hun spurgte 2 gange.

Jeg havde lige sendt alt mit tøj og håndklæder til vask og spurgte derfor pigen flere gange, om hun ikke selv kunne tage et håndklæde med - men hendes engelske var altså ret begrænset og vi måtte derfor klare os med et meget lille håndklæde, selvom hun løb hjem efter sit grej - men det gik da, da man jo tørrer rimelig hurtigt i varmen herude.

Sexen var såmænd fin nok, men om morgenen kneb det gevaldigt med at få en 2. omgang - og først efter flere timer lykkedes det endelig at få lidt gang i sagerne - måske fordi jeg om aftenen kom til at sprøjte hende i munden - og det var hun måske ikke helt forberedt på - hun var efter sigende også kun 21 og med lidt filepenser i hovedet - men hun havde da en tatovering, så jeg vurderede hende til at være mere erfaren, end som så - og hun kunne da også et par triks + hun ville nogenlunde gerne kysse - også med tungen - men af og til lidt mærkelige hurtige kys.

Det engelske lod bare noget tilbage at ønske, så ikke megen snak, men OK kæleri mm., når hun lige kom lidt igang - men alt i alt lidt for meget op ad bakke til min smag.

Op ad formiddagen kørte jeg hende så hjem igen, da jeg alligevel skulle den vej for at hente mit laundry hos min norsktalende laundry-lady langt ude af Beach Road i Jomtien. Jeg havde forhørt mig hos den nærmest laundry-service - hun talte det hele op og ville have 300 bath, da jeg spurgte til prisen og hun havde forhørt sig om hvor jeg boede - det syntes jeg var for dyrt og hun blev lidt sur, men min norsktalende laundry-lady forlangte kun 60, hvorefter jeg stak hende 100 bath ( godt kr. 20,-) da jeg syntes det var mere rimeligt - og hvorefter hun inviterede mig med til et party langt ude på landet med grill og buffet - og måske kan jeg tage en af mine faste thai-piger med  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Op ad formiddagen kørte jeg hende så hjem igen, da jeg alligevel skulle den vej for at hente mit laundry hos min norsktalende laundry-lady langt ude af Beach Road i Jomtien. Jeg havde forhørt mig hos den nærmest laundry-service - hun talte det hele op og ville have 300 bath, da jeg spurgte til prisen og hun havde forhørt sig om hvor jeg boede - det syntes jeg var for dyrt og hun blev lidt sur, men min norsktalende laundry-lady forlangte kun 60, hvorefter jeg stak hende 100 bath ( godt kr. 20,-) da jeg syntes det var mere rimeligt - og hvorefter hun inviterede mig med til et party langt ude på landet med grill og buffet - og måske kan jeg tage en af mine faste thai-piger med  ;-)

Kan vi se et billede af det billige vaskeri?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 4 timer siden:

Kan vi se et billede af det billige vaskeri?

Af en eller anden grund, bruger de fleste herude vaskemaskiner, der fyldes fra toppen

image.png.b98722d9582a9b1f04e6769f9fad2391.png

og som roterer lodret - jeg synes jo, det må være noget ueffektivt - men nogen kan måske forklarer fordelene/forskellene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Af en eller anden grund, bruger de fleste herude vaskemaskiner, der fyldes fra toppen

image.png.b98722d9582a9b1f04e6769f9fad2391.png

og som roterer lodret - jeg synes jo, det må være noget ueffektivt - men nogen kan måske forklarer fordelene/forskellene?

Sådan så de første generationer også ud i DK. 

Fordelen er at du ikke skal bekymre dig om en utæt lågepakning, og alt i alt er den nok billigere at fremstille. Lejet i en vertikal maskine som vi bruger i DK er jo meget hårdt belastet, og levetiden er ikke særlig lang. Disse horisontale holder i evigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 59 minutter siden:

Sådan så de første generationer også ud i DK. 

Fordelen er at du ikke skal bekymre dig om en utæt lågepakning, og alt i alt er den nok billigere at fremstille. Lejet i en vertikal maskine som vi bruger i DK er jo meget hårdt belastet, og levetiden er ikke særlig lang. Disse horisontale holder i evigheder. 

Det med lågepakningen kan jeg forstå - men lejet burde også kunne holde - her er det mere tætningen der går først - og først dernæst, når der kommer vand til lejet, er det at lejet går - så det er mest et spørgsmål om at vælge de rigtige kvalitetsmaterialer til tætningen og udformningen af den. Jeg har prøvet at skifte leje og tætning på en vandret roterende, der var begyndt at rumle alvorligt og undrede mig over, hvorfor man ikke valgte en med dobbelttætning og lukket leje - så ville lejet kunne holde evigt - og det er forholdsvis besværligt at skifte, så kunne jeg ikke selv gøre det, havde det nok været mere fornuftigt at købe en ny maskine.

Men mit spørgsmål gik nu mere på: om en lodret maskine vasker bedre - eller er mere skånsom mod tøjet - eller hvad er fidusen? Jeg synes jo umiddelbart at ved at tøjet ikke væltes rundt som i en vandret roterende - så vil det heller ikke blive vasket så godt - eller så hurtigt? Evt. kan der også være noget med strømforbrug at gøre? - strøm er jo lidt billigere herude - men stadig forholdsvis dyrt (ca. 6 bath/kW - eller 1,2 - 1,3 kr./kW) i forhold til fremstillingsprisen - så de må også have en masse afgifter. Jeg er noget uforstående - evt. er det bare en tradition eller sprøgsmål om markedsføring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 25 minutter siden:

Det med lågepakningen kan jeg forstå - men lejet burde også kunne holde - her er det mere tætningen der går først - og først dernæst, når der kommer vand til lejet, er det at lejet går - så det er mest et spørgsmål om at vælge de rigtige kvalitetsmaterialer til tætningen og udformningen af den. Jeg har prøvet at skifte leje og tætning på en vandret roterende, der var begyndt at rumle alvorligt og undrede mig over, hvorfor man ikke valgte en med dobbelttætning og lukket leje - så ville lejet kunne holde evigt - og det er forholdsvis besværligt at skifte, så kunne jeg ikke selv gøre det, havde det nok været mere fornuftigt at købe en ny maskine.

Men mit spørgsmål gik nu mere på: om en lodret maskine vasker bedre - eller er mere skånsom mod tøjet - eller hvad er fidusen? Jeg synes jo umiddelbart at ved at tøjet ikke væltes rundt som i en vandret roterende - så vil det heller ikke blive vasket så godt - eller så hurtigt? Evt. kan der også være noget med strømforbrug at gøre? - strøm er jo lidt billigere herude - men stadig forholdsvis dyrt (ca. 6 bath/kW - eller 1,2 - 1,3 kr./kW) i forhold til fremstillingsprisen - så de må også have en masse afgifter. Jeg er noget uforstående - evt. er det bare en tradition eller sprøgsmål om markedsføring?

Der er sikkert meget tradition i det. I USA er denne model også ret udbredt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Af en eller anden grund, bruger de fleste herude vaskemaskiner, der fyldes fra toppenog som roterer lodret - jeg synes jo, det må være noget ueffektivt - men nogen kan måske forklarer fordelene/forskellene?

De er inspirede af de gammeldags amerikanere.

Men jeg er ret ligeglad med hvilken maskine de bruger. Det jeg gerne vil se er et billede af adressen - så vi kan finde stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 1 time siden:

De er inspirede af de gammeldags amerikanere.

Men jeg er ret ligeglad med hvilken maskine de bruger. Det jeg gerne vil se er et billede af adressen - så vi kan finde stedet.

Send en PB - hun er ret sød - og værelserne er også fine og billige - men ikke så centralt placerede - men vil man gerne bo med kun ca. 50 meter til Jomtien Beach - og i den rolige ende - så er de udmærkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...