Hop til indhold
Cesso

Erfaringer med amatørpiger

Recommended Posts

Hejsa.

Mine lyster går mest i retning af amatørpiger, da klinikpigerne i 80% af tilfældende er lidt for mekaniske. Derfor søger jeg efter piger andre steder end på klinikerne. Det er lykkedes 4 gange efterhånden, og det har været en fornøjelse :D

Den bedste oplevelse, var en dejlig pige på 19 år. Jeg var godt nok øm bagefter :)

Men det lykkes nok kun 30% af gangene man skriver med pigerne, så man må jo væbne sig med tålmod ;)

Hvad er jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Mine lyster går mest i retning af amatørpiger, da klinikpigerne i 80% af tilfældende er lidt for mekaniske. Derfor søger jeg efter piger andre steder end på klinikerne. Det er lykkedes 4 gange efterhånden, og det har været en fornøjelse :D

Den bedste oplevelse, var en dejlig pige på 19 år. Jeg var godt nok øm bagefter :)

Men det lykkes nok kun 30% af gangene man skriver med pigerne, så man må jo væbne sig med tålmod ;)

Hvad er jeres erfaringer?

Der var lige en som ville have 8000 for en time :lol:

Men hun var vist også 10 på en 10 skala :oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Mine lyster går mest i retning af amatørpiger, da klinikpigerne i 80% af tilfældende er lidt for mekaniske. Derfor søger jeg efter piger andre steder end på klinikerne. Det er lykkedes 4 gange efterhånden, og det har været en fornøjelse :D

Den bedste oplevelse, var en dejlig pige på 19 år. Jeg var godt nok øm bagefter :)

Men det lykkes nok kun 30% af gangene man skriver med pigerne, så man må jo væbne sig med tålmod ;)

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har kun gode erfaringer med "amatørpiger". De fleste af dem, har jeg mødt via Forum chatten. Mange af oplevelserne har gået forud med en masse skriverier frem og tilbage. Men igennem årene har jeg da mødt en 10-12 forskellige via chatsiden, hvor det kun har drejet sig om sex. Nogle af dem har jeg så mødtes med flere gange. Jeg vil give dig ret i, at det sværeste er at finde dem. Det kræver en hel del tålmodighed.

Har haft en del blandede oplevelser. Heldigvis flest positive og masser af sjove erfaringer og oplevelser. Jeg mindedes stadigvæk en kvinde jeg mødte, som tilbød deepthroat til den store guldmedalje med tilhørende mundknep. Det var sgu en oplevelse af karat samt masser af tid til snak både før og efter.

Konklusion: Gode erfaringer som man kan sidde og smile og grine lidt af.

:D:D:D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...