Jernsvinet 13915 Skrevet 25. April, 2019 (edited) Lige nu er det absolut købers marked og alle steder sidder der 2 - 10 piger og venter, mens der støver en enkelt enlig duknakket pensioneret falang op og ned ad gaden - så man kan vælge og vrage - men start med at sæt dig ind et sted, hvor musikken ikke er højere, end at du kan tale stille og roligt med et par af pigerne (pt. besøger jeg et sted, hvor musikanlægget er gået i stykker i forbindelse med Songkran - det er også helt unødvendigt med et musikanlæg, da musikken fra de andre barer er rigelig til at forstyrre enhver romantisk konversation) - og de gode steder, beder pigerne ikke straks om ladydrinks, men du kan få lejlighed til at kigge pigerne lidt ud og få øjenkontakt til en udvalgt. Det kan nogen steder bare være svært at få lov at vælge, da hende som har skaffet dig en drink, kan være noget af en klæber og virke noget fornærmet, hvis du ligesom begynder at skifte hest midt i vadestedet - og evt. må man bare drikke ud og se at komme videre - men man kan jo heller ikke gå rundt hele aftenen og drikke sig fuld. Når man så endelig har fundet en udvalgt - så skal man ligge mærke til om hun er hurtig til at tømme sin ladydrink, løfte din øl og antyde om du ikke snart skal have en til. Nogle steder kan man også komme ud for pludselig at blive nødet til at give ladydrinks til hendes veninder og mamasan - OK, de har måske ikke haft andre kunder hele dagen og derfor de kaster sig over den første den bedste falang for at tømme hans pung - men det er så måske også årsagen til at de ikke har kunder! Nu har de fleste sikkert deres egne præferencer til pigernes udseende, men jeg synes godt, hun gerne må være nogenlunde til engelsk, så man kan føre en nogenlunde konversation om de mest almindelige ting - ellers kan aftenen/natten - og dagen godt blive lidt lang. Når man så har fået en udvalgt med hjem, så kan man hurtigt fornemme om der er kemi til et flere dages ophold: 1. vil pigen kysse, shower together, sover hun med håndklæde omkring livet - og/eller 2 par trusser på i den modsatte side af sengen - eller ligger hun klods op ad dig og nærmest er ved at presse dig ud over sengekanten? 2. skal hun nødes til sex mere end en enkelt gang ved Long Time - eller er det dig, der ikke kan følge med? 3. er hun servicemindet: brygger din morgenkaffe, reder din seng, vasker op og evt. fejer gulvet - eller sidder hun bare og taster på mobilen - så er det nemmest bare at stikke hende betalingen + 100 bath ekstra til en motobike-taxi og lade hende selv finde hjem. Har man så endelig fundet en der er værd at holde på/få på besøg flere gange - så er det med at få hendes LINE-id (gøres nemmest ved at scanne QR-koden) og holde kontakten med daglige beskeder - dem elsker pigerne at sende flere gange om dagen, da de ofte ikke har andet at lave, når de sidder og venter på customers. Er man så heldig at have fundet en pige, der også er behagelig at være sammen med om dagen og ikke er for dyr i drift, så kan man sagtens tage hende med ud at spise, til koncert, marked, handle turistseværdigheder, ud at bade, ud at køre en tur på motobike, mm. - det koster selvfølgelig lidt mere, men oplevelsen af at være sammen med en lokalkendt, der også kan forklare noget mere om de lokale traditioner, spisevaner, madvarer mm. - kan være ubetalelig. Forleden havde jeg en pige med på immigrationskontoret - så gik det hele meget nemmere og jeg sad jo heller ikke bare ensom og kedede mig i de næsten 2 timer det varede at få lov til at betale for at få et stempel og et lille stykke papir på at jeg har lov til at være hernede lidt længere Redigeret 25. April, 2019 af Jernsvinet 6 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 25. April, 2019 Er lidt forvirret ift. dit skriv; hvad var din bevæggrund for dit skriv? Go´ vind ´dernede´;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. April, 2019 Høvdingen skrev, for 7 timer siden: Er lidt forvirret ift. dit skriv; hvad var din bevæggrund for dit skriv? Go´ vind ´dernede´;;;;; Uden sådan at ville gå min gode broder @Jernsvinet i bedene, vil jeg tro at det er et mix af refleksioner og forbrugeroplysninger, i øvrigt god nyttig info vil jeg sige... Forsat god tur... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 26. April, 2019 Bliv aldrig forelsket i en barpige. Der findes youtube kanaler hvor der advares mod dem. Du kan tro hun også elsker dig, men det er skuespil. Hun han skride fra dig og gå og kneppe 2-4 fyre samme aften uden at være ked af noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 26. April, 2019 nissens skrev, for 24 minutter siden: Bliv aldrig forelsket i en barpige. Der findes youtube kanaler hvor der advares mod dem. Du kan tro hun også elsker dig, men det er skuespil. Hun han skride fra dig og gå og kneppe 2-4 fyre samme aften uden at være ked af noget. Ja, vi er nok ikke selv bedre - hvis vi kunne kneppe 2 - 4 damer samme aften Pt. har jeg gang i 4 - 5 barpiger og en enkelt barpasser og det er lidt mere end jeg kan overkomme - og en har lige inviteret på lækker middagsmad hun selv har lavet - men det er helt i Ban Chang - og organet trænger også til lidt hvile efter et par dage med min faste barpige. Idag stod vi tidligt op og kørte ud til hendes eget hus, som hun afdrager på, før vi tog herhjem igen og fik indhentet lidt af det forsømte. Hun vil gerne kneppe med mig uden kondom - men jeg har måttet indvilge i snart at få taget en Blod-test - selv bliver hun undersøgt af en læge med jævnlige mellemrum - der kommer simpelthen en læge, der hvor hun arbejder og tager prøver af alle ca. 20 piger, som så bliver sendt til analyse på hospitalet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 26. April, 2019 nissens skrev, for 48 minutter siden: Bliv aldrig forelsket i en barpige. Der findes youtube kanaler hvor der advares mod dem. Du kan tro hun også elsker dig, men det er skuespil. Hun han skride fra dig og gå og kneppe 2-4 fyre samme aften uden at være ked af noget. Tror mange gange at "forelskelse" forveksles med sex. Som @Jernsvinet skriver, så gør vi drenge nok det samme angående at give den gas. God fortsat tur og pas på maskineriet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 26. April, 2019 (edited) KnudSan skrev, for 25 minutter siden: pas på maskineriet Det har jeg ansat en til at tage sig af + opvasken - eller jeg får ihvertfald ikke lov til at gøre det selv Redigeret 26. April, 2019 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 26. April, 2019 nissens skrev, for 1 time siden: Bliv aldrig forelsket i en barpige. Der findes youtube kanaler hvor der advares mod dem. Du kan tro hun også elsker dig, men det er skuespil. Hun han skride fra dig og gå og kneppe 2-4 fyre samme aften uden at være ked af noget. Det er nu ellers ret nemt at komme hurtigt over - man går bare om i den næste gade og finder en ny 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 26. April, 2019 Kender sgu en der blev forelsket ret meget. Hold kæft hvor han i meget lang tid var ked af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 26. April, 2019 nissens skrev, for 8 minutter siden: Kender sgu en der blev forelsket ret meget. Hold kæft hvor han i meget lang tid var ked af det. Jeg har lidt det omvendte problem, da der er flere piger hernede, der er alvorligt forelskede i mig - men man er nødt til at se lidt indad - er man guds gave til pigerne? - og hvad kan man tilbyde dem udover lidt lommepenge, nogle oplevelser og behandle dem med respekt? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 26. April, 2019 (edited) Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Jeg har lidt det omvendte problem, da der er flere piger hernede, der er alvorligt forelskede i mig - men man er nødt til at se lidt indad - er man guds gave til pigerne? - og hvad kan man tilbyde dem udover lidt lommepenge, nogle oplevelser og behandle dem med respekt? haha. de er forelskede i din tegnedreng hvis det er barpiger. Hvis det er en du møder gennem arbejde (eller andet) kan hun være god nok. Man kan sgu finde en engel både i thailand og filippinerne. Redigeret 26. April, 2019 af nissens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 26. April, 2019 nissens skrev, for 46 minutter siden: haha. de er forelskede i din tegnedreng hvis det er barpiger Tror ikke det er helt så firkantet - men, der er nok forskel på om man søger en ung uerfaren barpige på 22 - eller en mere moden, elegant og erfaren på 40 - 50 år - de vil begge gerne have penge, men hende på 50 har ligesom prøvet lidt af livet, har allerede fået de børn, hun skal have - evt. været gift og har visse indøvede færdigheder - som f.eks. en naturlig trang til at vaske op og redde seng mv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 26. April, 2019 Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden: Tror ikke det er helt så firkantet - men, der er nok forskel på om man søger en ung uerfaren barpige på 22 - eller en mere moden, elegant og erfaren på 40 - 50 år - de vil begge gerne have penge, men hende på 50 har ligesom prøvet lidt af livet, har allerede fået de børn, hun skal have - evt. været gift og har visse indøvede færdigheder - som f.eks. en naturlig trang til at vaske op og redde seng mv. En barpige på 40-50 år har sgu ikke mange kunder. Lyder som om du er 50+ og hygger dig. Nogen rejser til Thailand og knepper så mange som muligt andre forsøger at finde en at dele ferien med. Hvad du end har gang i så god fornøjelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 26. April, 2019 nissens skrev, for 9 timer siden: En barpige på 40-50 år har sgu ikke mange kunder. Jeg var sammen med en pige, jeg i første omgang troede var for ung og uerfaren til mig - men hun var rigtig sød at snakke med - og så også rigtig godt ud på et par flotte ben - og så vidste det sig at hun var 42. En anden, som jeg også havde vurderet til start/midt tyverne var 38 - nok den vildeste tøs, jeg har mødt hernede, da hun nærmest vilde have pik hele tiden og hun bliver ved med at skrive til mig flere gange om dagen - men generelt har pigerne hernede ikke mange kunder, da det er "low season" - så man behøver ikke gå alene i seng 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg