Hop til indhold
Guest Claesen

Lille Julia Aalborg

Recommended Posts

Gæst

først vil jeg lige kommentere på noget jeg selv ku ha fundet mærkeligt.. hvorfor skriver et forholdsvis ukendt medlem pludselig 3-5 nye anmeldelser i rap ? det hurtige svar er, er blevet medlem for kort tid siden, en del af mine besøg ligger langt tilbage men står tydeligt for mig, og sidst men vigtigst skrev først en anmeldelse for at se om jeg kunne finde ud af sådan noget,og det gav blod på tanden.

Tilbage til anmeldelsen..

en halv trist efterårsdag skulle bruges på noget fornuftigt og efter et blik i EB førte min søgen til http://hermodsgade3.dk/page26.html kan se hendes profil er blevet kraftigt nedtonet / næsten fjernet. nå men fik ringet til tidsbestilingen og lavet en aftale, ankommer og bliver lukket ind af hvad der må siges at kendetegne stedet nemlig en sød og stor smilende telefon pige, bliver vist direkte ind i hyggerummet :P efter en super kort ventetid kommer julia ind af døren standser op og stirre fuldstændig paf på mig og udbryder hvad laver du her det plejer da at være i århus ( altid rart at være genkendt og velkommen ) må indrømme jeg ikke kan holde smilet tilbage da jeg forklare hende om motorvejens muligheder og at jeg desuden kommer fra det nordjyske og ikke fra århus:) vi får aftalt en halvtime med lidt af hvert, penge skifter hænder og hun går ud med løftet om at skifte til hendes lak uniform, tja der er bare et eller andet over den.. hun kommer tilbage og begynder at kramme og nusse mens hun får trukket den sidste rest tøj af mig, efter kys og kram til os begge og en masse opmærksomhed til hendes dejlige ungpige bryster som bare sidder hvor de skal, går hun resolut vidre til det franske hvilket udføres til rent ug, derefter lidt fransk til damen videre til det danske der starter i en ridetur, som helt klart er min favorit, da begejstringen er ved at tage overhånd holder vi en kunst pause hvor efter den sidste del af legen foregår i doggi med udsigten til en ultra perfekt r... indtil jeg må overgive mig oppe i hende. ( self med gummi hvis nogen skulle være i tvivl ) lidt hygge snak mens jeg kommer i klæderen igen og derefter bliver jeg fulgt til døren og blir lukket ud med smil og et kram.

karekter 00 - 13.

pigen 13 kan virkelig ikke finde noget at kritisere.

stedet 11 super go modtagelse af den altid venlige tlf dame bliver tilbudt kaffe, vand m,m. det eneste der trækker ned er den ikke så diskrete belliggenhed.

sexen 11 med pil op det tætteste jeg synes men kommer på gfe, enste minus er at hun ikke kysser med tunge og dybde. men dyb respekt for at hun sætter og overholder sine egne grænser

gentagelesfare 13

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claesen

Godt du har blod på tanden til anmeldelser, og de er gode, ikke lange men informative og med et godt link iblandt.

Tror ikke at nogen undrer sig, slet ikke når det er anmeldelser, men havde du lavet reklame for en enkelt pige eller andet der havde "bagtanker", var vi måske nogen der ville undre os.

Det du har gang i er rigtig positivt kom endelig med flere, der er ingen krav om hvornår du skulle have haft besøgt pigen, bare hun ikke er stoppet i branchen :D .

Jeg glæder mig til flere anmeldelser fra din side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...