Funky 136 Skrevet 25. April, 2019 Jeg skrev sammen Lolita i formiddags og lavede en aftale til kl. 16.30. Lolita Kl 14.42 bad hun mig bekræfte aftalen, hvilket jeg synes for begge parter er rigtig fint, så ved man den stadig holder. Jeg bekræftede kl. 14.46. Her fra går den imidlertid galt, for da jeg ankommer 2 minutter før tid, svarer hun ikke på opkald eller sms’er. Vanvittigt irriterende når man er gået tidligt fra arbejdet, for at holde min del af aftalen. Hun skrev så et kvarter senere om jeg kunne komme kl 19... hvor jeg så ville kunne blive brændt af igen, sikkert. Hold jer væk fra hende, drenge. Det er den eneste måde de lære at holde deres aftaler på. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 25. April, 2019 Selvfølgelig pisse ærgerligt når sådan noget sker. Og vi har vel alle prøvet det. Men sq lidt synd....for hun er godt nok en lækker steg . Har selv anmeldt hende tidligere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Torv 63 Skrevet 25. April, 2019 Jeg kan føle dig, det er surt når man selv syntes der er styr på det og alt er klart. Men der kan jo selvfølgelig være en helt naturlig grund til det og det kan være hun ville have forklaret dig det ved mødet når du mødte hende. der kan jo faktisk være en lang række grunde dels via det hun laver eller noget helt personligt. Vi ved det ikke. Men fra det, så at kalde hende en nederen tøs, det syntes jeg måske lige er at stramme den. Du ved, hvis GPérne havde et forum hvor de diskuterede kunder, så ville der her være en helt speciel afdeling for mænd som ikke kommer som aftalt. Jeg vil tro med den smule viden jeg har samlet op at mellem 25 og 35% af aftaler bliver enten ikke gennemført eller aflyst i sidste øjeblik. Også her kan der være rigtig mange naturlige grunde. Og jeg tror at rigtig mange mænd ville få svært ved at få skaffet sig aftaler hvis nu der var sådan et forum for GPér. Nå det sagt, syntes bare det var lidt for hårde ord for en ikke særlig velbeskrevet "synd". Og vi skal bare huske at respektere hinanden en smule så er jeg sikker på at vi alle får gode oplevelser med dem vi laver aftaler med. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 25. April, 2019 Man skal altid bestræbe sig på at holde aftaler - ligesom man også altid bør bestræbe sig på ikke at skrive noget i vrede, men vente til vreden har lagt sig. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funky 136 Skrevet 25. April, 2019 Jeg kan stå 100% inden for det jeg skrev - og kunne såmænd have skrevet (og beskrevet) det væsentligt værre. Det jeg har beskrevet er en kort, nøjagtig gengivelse af fakta. Det sagt, er jeg helt enig i, at mænd som spilder GP’ers tid ved at udeblive, er nogle præcist ligeså nederen fjolser som burde blive udelukket af GP’erne. Jeg kunne så få fornøjelsen af at få en SMS fra hende for lidt siden, hvor hun efter at have læst “anmeldelsen” kaldte mig for en løgner. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 25. April, 2019 Man skal altid holde sine aftaler og skulle de4 af en eller anden grund komme noget op som gør man bliver nød til at aflyse så skal man da lige smide en besked den ene eller anden vej så ingen venter eller kommer forgæves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DearJohn 1 Skrevet 25. April, 2019 Hej funky jeg er bange for det nok var mig der kom til at snuppe din tid selv om jeg ikk vidste det. Du gik nu ikke glip af så meget... Pigen er godt nok lækker, men hun lugtede ikke særligt godt forneden og havde sådan en lidt underlig passiv væremåde. Det kan selvfølglig være at hun havde dårlig samvittighed over at have brændt dig af, men det forklarer jo bare ikke hygiejnen. John 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 25. April, 2019 Jeg har også tidligere skrevet om en svigtet aftale med Lolita, hvor jeg var taget helt til Østerbro og måtte gå igen med uforrettet sag. Så det er nok ikke helt tilfældigt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 27. April, 2019 Der er jo som sådan intet galt i at måtte aflyse - men jeg finder det usandsynligt at hun først vidste besked om at måtte aflyse, på klokke-slættet i skulle mødes. Den kunne sluges hvis hun så havde et ellers prægtigt ry for at holde tid og andre planer... Hvilket ikke er tilfældet. Jeg tror der er tale om en pige der pisser højt og helligt på kundernes tid, og øjensynligt også på egen hygiejne. Hun er strøget af to-do listen; tak for melding Funky 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 28. April, 2019 Funky skrev, den 25.4.2019 at 18:55: Det jeg har beskrevet er en kort, nøjagtig gengivelse af fakta. Din overskrift er en latterlig overdrivelse, men indholdet af anmeldelsen er fin og sober. Det er en relevant oplysning for os alle, at pigen/stedet kan være upålidelig med booking. Men "nederen tøs" er bare godnat at skrive - du ved ikke engang om det er hende du har kommunikeret med. Argent skrev, den 27.4.2019 at 09:46: og øjensynligt også på egen hygiejne. Dit belæg er en nyoprettet brugers vidnesbyrd? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 28. April, 2019 Bebop skrev, for 54 minutter siden: Dit belæg er en nyoprettet brugers vidnesbyrd? I dette tilfælde, ja. Nyoprettelsen gør mig mindre, indlægget lyder for mig plausibelt - og jeg agter ikke at teste hverken hendes evne til at overholde tid eller personlig hygiejne som resultat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg