Hop til indhold
jydefyren

[email protected] fra Superchat.dk

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har skrevet med en efter sigende 41 årig kvinde lidt udenfor Randers. (Meget passende, når jeg er fra Randers-området)

Hun tilbyder:

Pris liste

 

30 min 600 kr

45min 800 kr

1 time 1000 kr

1.5 time 1500

2 time 2000 kr.

Ps. Du må ikke have nogen form for sex sygdom samt depositum af halvdelen skal forudbetales før et eller hvis du vil forud bestille en tid for min egen sikkerhed så jeg ved du er seriøs og holder aftalen ellers bliver der ikke en aftale.

Problemet er forudbetalingen, for jeg har ingen info, der kan identificere hende.

 

Er der nogen, der kan verificere, hun er god nok, eller er mine forudanelsen om snydhelt på sin plads?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hun" blev mere og mere irriteret, da jeg skrev, seriøsiteten går begge veje.
Bad mig om mit Mobilepay nummer, så hun kunne anmode om beløbet... Da jeg Bad om hendes nummer, lukkede hun med at sige, hvis ikke jeg ville give mit nummer, så var JEG ikke seriøs! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommunikerede med hende på Skype igår om et camshow og fik at vide jeg ikke var seriøs, da jeg udbad mig en bekræftelse via Webcam på at hun var ægte og nu er jeg blokeret. Så fake i min verden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Det er ham tåben, der har haft nok 10 annoncer på annoncelight og på chatten hver dag.

Der har været advaret mange gange og fremgangsmåden altid den samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Casten skrev, for 45 minutter siden:

Hvilket nick bruger "hun" på Superchat ? Og hvilke chatrum frekventerer "hun" ?

Hurtige nick som Z har han brugt meget. Et hurtig besked ud til alle med en kontaktmulighed på gmail eller Hotmail og han logger af igen. 

Stort set alle chatrooms, der er mænd på. Han sidder konstant og skifter rundt. Er måske på i mindre end et minut og han er videre til næste chatroom. 

Desuden bruger han altid fotos af andre piger fra annoncelight eller eroguide. 

Kæmpe nar. 

Flere har skrevet af annoncelight kører en kamp med konstant at slette falske profiler fra ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 24 minutter siden:

Ja hvor chatter i henne derinde?

De fleste chatter nok i "Kontakt chat" i sektionen "Fantasy og fetish". Jeg har selv mødt enkelte RL efter chat i Rollespils-rummene. Men langt de fleste chattere er mænd eller mænd med kvinde-nicks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...