Guest Gaffer Skrevet 25. April, 2019 Nogen der har erfaringer herfra: https://annoncelight.dk/showad/237332 Gerne noget om priser og ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 25. April, 2019 Gaffer skrev, for 5 timer siden: Nogen der har erfaringer Med over 700 indlæg, burde du have erfaringer med at lave en vedkommende overskrift 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 25. April, 2019 Tjae eller så brude i have erfaringer i at se man kan ikke se pigens navn eller by i annoncen...men hvis man ikke gider trykke på linket... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. April, 2019 Gaffer skrev, for 29 minutter siden: Tjae eller så brude i have erfaringer i at se man kan ikke se pigens navn eller by i annoncen...men hvis man ikke gider trykke på linket... Du har helt ret. Jeg har absolut heller ingen erfaringer, og gider i øvrigt ikke åbne disse helt åbne efterlysninger. Bliv da for pokker mere konkret, så et navn i overskriften kan vække genkendelsens glæde – eller det modsatte. Det giver langt bedre respons. PS: Prøv selv at søge på "hende her/der" i søgefunktionen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 25. April, 2019 Hvilket navn skal jeg bruge ? Søge hvorfor i hulen det, når der står et link i indlæget, som giver adgang pigens tekst og billeder. Det skulle være rigeligt til at genkende, om det er en man kender noget til Der er sgu' efterhånden for mange vacuumhjerner, der sidder og læser indlæg som fanden læser biblen, for at finde et eller andet de kan kommentere på, for at få tiden til at gå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. April, 2019 Gaffer skrev, for 38 minutter siden: Hvilket navn skal jeg bruge ? Søge hvorfor i hulen det, når der står et link i indlæget, som giver adgang pigens tekst og billeder. Det skulle være rigeligt til at genkende, om det er en man kender noget til Der er sgu' efterhånden for mange vacuumhjerner, der sidder og læser indlæg som fanden læser biblen, for at finde et eller andet de kan kommentere på, for at få tiden til at gå Jeg er så en erklæret vacuumhjerne. Men det er din overskrift, det er galt med: "Nogle, der har erfaringer", er der i tusindvis før dig, der har benyttet. Og det er helt anonymt og usikkert, hvem du mener: Derfor ved man ikke, om disse "erfaringer" skal søges på Sjælland, på Fyn, i Jylland eller på Bornholm. En overskrift skal være en appetitvækker med noget genkendeligt, og finder andre ikke noget genkendeligt, surfer de bare forbi. Det er sådan, det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 666 Skrevet 25. April, 2019 Borende X skrev, for 19 minutter siden: Jeg er så en erklæret vacuumhjerne. Men det er din overskrift, det er galt med: "Nogle, der har erfaringer", er der i tusindvis før dig, der har benyttet. Og det er helt anonymt og usikkert, hvem du mener: Derfor ved man ikke, om disse "erfaringer" skal søges på Sjælland, på Fyn, i Jylland eller på Bornholm. En overskrift skal være en appetitvækker med noget genkendeligt, og finder andre ikke noget genkendeligt, surfer de bare forbi. Det er sådan, det er. Så kunne du vel også bare surfe forbi og lade som ingenting. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. April, 2019 dickens skrev, for 1 minut siden: Så kunne du vel også bare surfe forbi og lade som ingenting. Det gør jeg også i 95% af tilfældene, og især når jeg ser, at indlæggene er på engelsk. Så stiger jeg af. Men ind imellem drager nysgerrigheden, når der ikke er mere interessante tråde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 25. April, 2019 Nok min kedeligste oplevelse til dato, der har ellers været nogen ringe imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 25. April, 2019 Gaffer skrev, for 3 timer siden: Tjae eller så brude i have erfaringer i at se man kan ikke se pigens navn eller by i annoncen...men hvis man ikke gider trykke på linket... Det står helt ude til højre i annoncen - men det har du så heller ikke engang selv set: +4591462554 +4591462554 ARHUS¶¶¶¶¶¶HOBRO¶¶¶BJERINGBRO¶¶¶SILKEBORG¶¶¶ Og du kunne jo f.eks. bare have brugt hendes navn i din overskrift, HORNNY+GIRL+NEW+KISS+ så dem, der vidste noget om pigen, hurtigt kunne se om det var noget, det kunne bidrage med relevante oplysninger til - og os, der ikke har andet at lave end at skimme ubrugelige overskrifter, kunne bruge tiden mere fornuftigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 26. April, 2019 Gaffer skrev, for 11 timer siden: Tjae eller så brude i have erfaringer i at se man kan ikke se pigens navn eller by i annoncen...men hvis man ikke gider trykke på linket... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 27. April, 2019 Hun er DK 2-3 gange om året i en måneds tid af gangen og har været det de sidste 3-4 år. Mener hun normalt holder til i Randers. Har været fristet, men et eller andet har alligevel holdt mig tilbage. Hendes billeder er den slags, som ikke umiddelbart virker stjålet og hun har haft utallige af dem på sin profil - altid let at kende med den flotte røv og lændetatoveringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr46 42 Skrevet 27. April, 2019 Hun er som på billederne,har haft besøg af hende sammen med en veninde for noget tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg