Hop til indhold
Guest Gaffer

Nogen der har erfaringer...

Recommended Posts

Gaffer skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har erfaringer

Med over 700 indlæg, burde du have erfaringer med at lave en vedkommende overskrift  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Tjae eller så brude i have erfaringer i at se man kan ikke se pigens navn eller by i annoncen...men hvis man ikke gider trykke på linket...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, for 29 minutter siden:

Tjae eller så brude i have erfaringer i at se man kan ikke se pigens navn eller by i annoncen...men hvis man ikke gider trykke på linket...

Du har helt ret. Jeg har absolut heller ingen erfaringer, og gider i øvrigt ikke åbne disse helt åbne efterlysninger.

Bliv da for pokker mere konkret, så et navn i overskriften kan vække genkendelsens glæde – eller det modsatte. Det giver langt bedre respons.

PS: Prøv selv at søge på "hende her/der" i søgefunktionen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Hvilket navn skal jeg bruge ?

Søge hvorfor i hulen det, når der står et link i indlæget, som giver adgang pigens tekst og billeder. Det skulle være rigeligt til at genkende, om det er en man kender noget til

Der er sgu' efterhånden for mange vacuumhjerner, der sidder og læser indlæg som fanden læser biblen, for at finde et eller andet de kan kommentere på, for at få tiden til at gå

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, for 38 minutter siden:

Hvilket navn skal jeg bruge ?

Søge hvorfor i hulen det, når der står et link i indlæget, som giver adgang pigens tekst og billeder. Det skulle være rigeligt til at genkende, om det er en man kender noget til

Der er sgu' efterhånden for mange vacuumhjerner, der sidder og læser indlæg som fanden læser biblen, for at finde et eller andet de kan kommentere på, for at få tiden til at gå

Jeg er så en erklæret vacuumhjerne.

Men det er din overskrift, det er galt med: "Nogle, der har erfaringer", er der i tusindvis før dig, der har benyttet. Og det er helt anonymt og usikkert, hvem du mener: Derfor ved man ikke, om disse "erfaringer" skal søges på Sjælland, på Fyn, i Jylland eller på Bornholm.

En overskrift skal være en appetitvækker med noget genkendeligt, og finder andre ikke noget genkendeligt, surfer de bare forbi. Det er sådan, det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er så en erklæret vacuumhjerne.

Men det er din overskrift, det er galt med: "Nogle, der har erfaringer", er der i tusindvis før dig, der har benyttet. Og det er helt anonymt og usikkert, hvem du mener: Derfor ved man ikke, om disse "erfaringer" skal søges på Sjælland, på Fyn, i Jylland eller på Bornholm.

En overskrift skal være en appetitvækker med noget genkendeligt, og finder andre ikke noget genkendeligt, surfer de bare forbi. Det er sådan, det er.

Så kunne du vel også bare surfe forbi og lade som ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 1 minut siden:

Så kunne du vel også bare surfe forbi og lade som ingenting.

Det gør jeg også i 95% af tilfældene, og især når jeg ser, at indlæggene er på engelsk. Så stiger jeg af. Men ind imellem drager nysgerrigheden, når der ikke er mere interessante tråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, for 3 timer siden:

Det står helt ude til højre i annoncen - men det har du så heller ikke engang selv set:

ARHUS¶¶¶¶¶¶HOBRO¶¶¶BJERINGBRO¶¶¶SILKEBORG¶¶¶

Og du kunne jo f.eks. bare have brugt hendes navn i din overskrift,

så dem, der vidste noget om pigen, hurtigt kunne se om det var noget, det kunne bidrage med relevante oplysninger til - og os, der ikke har andet at lave end at skimme ubrugelige overskrifter, kunne bruge tiden mere fornuftigt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, for 11 timer siden:

image.png.c0005f102ce87c5a7582a4ba4c035d4f.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er DK 2-3 gange om året i en måneds tid af gangen og har været det de sidste 3-4 år.

Mener hun normalt holder til i Randers. Har været fristet, men et eller andet har alligevel holdt mig tilbage.

Hendes billeder er den slags, som ikke umiddelbart virker stjålet og hun har haft utallige af dem på sin profil -

altid let at kende med den flotte røv og lændetatoveringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...