Ungmale 3 Skrevet 24. April, 2019 Hejsa! Jeg har hørt lidt om Thildepigen98, og ville høre om der er nogle som har haft prøvet hende? Hun lyder super spændende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. April, 2019 Ungmale skrev, for 4 timer siden: Hejsa! Jeg har hørt lidt om Thildepigen98, og ville høre om der er nogle som har haft prøvet hende? Hun lyder super spændende! Link? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungmale 3 Skrevet 25. April, 2019 Der er intet link, hun florerer kun på Snapchat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. April, 2019 Ungmale skrev, for 15 minutter siden: Der er intet link, hun florerer kun på Snapchat Ok. Hvordan stødte du så på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungmale 3 Skrevet 25. April, 2019 Hørte fra andre fyre om hende. Men kan ikke lige se nogle anmeldelser fra folk der har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. April, 2019 (edited) Jeg har snapchat med hende og hun vil forudbetales, tager skærmprint og vil hænge kunder ud med profil billede på Facebook. Uden succes. Flot er hun på billede. Redigeret 26. April, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg