Hop til indhold

Recommended Posts

hun ud sætte dig på face book

se hvad hun skrev her

Føj hvor er du klam... har taget screen af din profil og sender den til din familie over Facebook. Du var ikke særlig svær at finde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet til hende og spurt om det var rigtigt om hun udstiller folk på facebook, og hun svaret ja det er sandt og hun gør det fordi hun hader de fyrer der er inde på sådan en side der, og om jeg også ville udstilles for mine venner og familie ? til det svaret jeg bare " go for it" for hun kan ikke se mine billeder og ved ikke noget om mig, og efter mit svar så blokket hun mig..

Redigeret af The_Man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig helt uacceptabelt at udstille en SD-profil over for venner og familie. 

Men det er nu også ret dumt, at gøre det muligt ved ikke at passe på sine personlige oplysninger. For at begå sig trygt i dette univers skal man vel som minimum have et mobilnummer, som ikke kan identificeres via søgning på nettet, og en mail under et pseudonym.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ude for et lignende tilfælde. Jeg skrev en politianmeldelse af hende for trusler på politiets hjemmeside og sendte hende et skærmbillede af det til hende. Fortalte hende hun næppe fik et job hvis det stod i hendes straffeattest. Der gik ikke mange sekunder før hun var helt i panik og foreslog vi begge droppede vores forehavende.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...