jayhello 20 Skrevet 24. April, 2019 Hej alle, Starter lige med en disclaimer inden folk får for travlt med min nyoprettede bruger. Jeg har har været medlem siden 2013, men af forskellige årsager har jeg ikke en bruger herinde mere. Men det har jeg igen nu Jeg har besøgt Melly. Jeg har været hos hende et par gange før, så derfor tænker jeg det er på sin plads med en beretning. Hun holder til i Valby ikke langt fra Toftegårds Plads. Hun er åbenbart i lejligheden sammen med Matylda. Har haft et par rigtige gode GFE oplevelser med hende tidligere, og denne gang var heller ikke skuffelse. Dejlige dybe kys og kærtegn og intens sex. Hun virker som en der nyder at lave det hun gør. Melly er en pige med dejlige kvindelige former et par helt fantiske naturlige bryster. Billederne er vel i virkeligheden retvisende. Det samme er alderen på de 21 Så en stor anbefaling herfra /J 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnBlow 301 Skrevet 24. April, 2019 Har også “bookmark” på hende. Hvem ved, måske i weekenden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 24. April, 2019 jayhello skrev, 1 time siden: Hej alle, Starter lige med en disclaimer inden folk får for travlt med min nyoprettede bruger. Jeg har har været medlem siden 2013, men af forskellige årsager har jeg ikke en bruger herinde mere. Men det har jeg igen nu Hvad var dit gamle brugernavn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 24. April, 2019 Jeg mødte Melly sidste gang hun var her og kan fuldt ud bekræfte TS's oplevelser. Kan helt sikkert anbefales hvis man er til de lidt mere runde former. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 27. April, 2019 JohnBlow skrev, den 24.4.2019 at 21:37: Har også “bookmark” på hende. Hvem ved, måske i weekenden? Ingen grund til bare at bookmark hende da mit besøg hos Melly var en dejlig oplevelse, som andre med stor sandsynlighed også ville kunne få, så bare afsted. Køn og kært ansigt, dejlig busty og kærlig pige 8,5, gfe 9,5, sf 9,5 cof/cif 9,5. Gentagelses fare 99 % 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Punisher 78 Skrevet 28. April, 2019 Besøgte Melly igår, helt fin oplevelse. Besøgte Kate nogle måneder tilbage, de dejlige begge to. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJ 240 Skrevet 30. April, 2019 Jeg nåede lige at komme forby Melly inden hun skulle hjem... og det var vist ikke det bedste tidspunkt at besøge hende på. Selve bookingen foregik smertefrit over email. Der var en lille udveskling og da vi kom tættere på datoen, fik jeg alle detaljer. Jeg fik aldrig noget telefonnummer, men det skulle vise sig ikke at være nødvendigt. Da tiden oprandt (jeg skrev om morgenen og fik alle detaljer) fik jeg ringet på rette sted, og der blev hurtigt åbnet Om Melly kan jeg sige ,at det er en køn pige - men lidt større end billederne giver udtryk for. Hun er rimelig fast de fleste steder og har nogle dejligt store økobabser :-). Jeg startede ud med et bad (dejligt at det ikke er til diskussion, selv om jeg lige havde været i bad) og kunne så ellers gå i gang. Melly gav dejligt dybe tungekys og vi kom godt i gang med vores time. Herfra, gik det så ikke lige opad idag. Vi kom lidt rundt omkring og Melly var opmærksom på, hvad jeg godt kunne lide og spurgte ind til om det var godt eller skidt :-). Som tidligere skrevet, er der overhovedet ikke tale om DT, men vel et OK blowjob. Hun var ikke meget for sperm og det med Swallow som burde høre til PSE som følger med en time var slet ikke en del af pakken. Så burde hun nok bare tage det af programmet... men jeg klarede mig så uden. Alt i alt, en accepteret oplevelse, men ikke noget der var oppe at ringe på nogen måde, så jeg vil ikke besøge Melly igen, men prøve lykken andre steder. Melly undskyldte lidt efter seancen, så jeg tænker, at hun selv ved at den ikke var helt oppe at ringe. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melly 20 - CPH 67 Skrevet 1. Maj, 2019 (edited) Hi I acknowledge what you wrote for me, it was a bad meeting and I just wanted you out ASAP.. Not because it was my last day in my SHORT stay in CPH - but because Gagging me with a big dick until I vomit is not fun for sex. "PSE" was the Big attraction for you, and I am not good enough for you according to your expectation. It's not my " main course" - I am good at GFE where I am enjoying it. I wrote on my advert " I hope to meet gentle lovers who can give as much as they expect I give back." I remember you well as I couldn't work after you left - you came at noon, and I had to stop after you left because of pain. My photos are new. I am not SLIM. I will make "NEWSPAPER" serie of photos on my next trip. next week. probably my last visit. I am not upset you criticize my services, It's your personal opinion. I have so many good reviews after amazing experiences, which make yours a natural balance. I keep learning, also about the type of men I meet. I will take your advice and remove the PSE - as it attracts the wrong type for me. ( gagging, facefucking) - dominating, aggressive men. I will keep offering " Swallowing". Guys... don't expect girls to "LIKE" the taste of sperma and say "Oh yummy... give me more". Some sperm smells and tastes awful. There is a reason why most girls take up to 500 dkk for this service. Lower your expectations. It's not tasteful. I hope you find only good experiences Good luck Redigeret 1. Maj, 2019 af Melly 20 - CPH 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hviskeren 14 Skrevet 6. Maj, 2019 Great reply and welcome back - crossing fingers that this is hopefully not your last visit now waiting for those newspaper series haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg