Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

så fik jeg (endnu endgang) prøvet en af mine hemmelige guilty pleasures....

https://annoncelight.dk/showad/273733

Jeg havde skrevet sammen med Miss N i et par dage. Hun virkede sød, men jeg var faktisk lidt loren da der stod det var i en kælder. Nå, men tanken om samkvem med gravid liderlig dame i en mørk cykelkælder på det indre Frederiksberg har aldrig stoppet Wranglerman fra at gøre noget dumt..... Jeg havde faktisk debatteret med mig selv om det var en god ide....men noget må have overbevist mig...måske min lille brune ven...og hans to venner....og godt for det....Men alligevel skulle vi frem til igår aftes kl 23:55 før det endelig kom en aftale på plads. Så af sted med mig.

Jeg ankom og gik lidt forvirret rundt i gården. En nabo gik forbi og jeg var lige ved at, da et vindue åbnede sig og det yndigste ansigt med et stor grin dukkede op. Jeg var solgt. 

Jeg blev lukket ind og det vidste sig at være en større syndes hule, i andre kender nok stedet, men det var nyt for mig. Hun så endnu bedre ud i den oplyste entre. Med et stort kram og et, 'hvor er det dejligt at møde dig' følte jeg....fuck din idiot...hvorfor har du kun taget med til 15 min.....

Stedet var fyldt med slavebure, kors, læder outfits og andre gode ting der varmer en gammel stodders hjerte. Rum efter rum efter rum....Jeg blev vidst ind på et lækkert rum med en stor dobbelt seng.

Efter en lille pause kom hun smilende ind. Det første man lægger mærke til hos Miss N er hendes mange smukke tatoveringer. Og hendes piecinger i hendes kind, næse og øre. Hendes smukke gravide krop var drapperet i sort silkeundertøj og en kimono. Men det var faktisk hverken hendes flotte bryster eller hendes lækre røv der lidt slog benene væk under mig. Det var, og hold hellere fast, hendes personlighed.....(grin bare)....efter et dejligt blowjob ville hun sætte kondom på, men jeg stoppede hende og sagde at jeg ville vente til næste gang. Hun kvitterede med et dejligt kys. Vi afsluttede med fælles onani...mens hun kradsede i mine nosser....at se hendes nøgne gravide krop var et syn for guder.... 

Jeg kender hende ikke, men må formode hun er en gammel kending for mange herinde. Hun er på alle måder den perfekte skøge; smuk, sexet, liderlig, empatisk og skide sød.

Pas godt på hende. She's a keeper. Men jeg må hellere lade være med at komme igen----hun er vanedannende....

over and out

Wranglerman 

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Wranglerman skrev, 1 time siden:

Nå, men tanken om samkvem med gravid liderlig dame i en mørk cykelkælder på det indre Frederiksberg har aldrig stoppet Wranglerman fra at gøre noget dumt.....

Frækt, jeg vil vildt gerne kneppe en gravid kvinde. Hvad var prisniveauet for de 15 minutter?

Hun ser ikke så tyk ud på billedet?

Ved du hvor mange måneder hun er henne og hvor længe hun planlægger at fortsætte med at kneppe mens hun stadig er gravid? Jo mere gravid hun er jo frækkere vil det være at ha sex med hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det gør hun....og en masse andet...men aldrig sex uden....som sagt...pas på hende...og vær sød ved hende....hun er en ægte liebhaveri glædespige...og snart helt væk...så snart hun har født....nyd hende mens i kan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...