Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

Nu hvor Mimi har lukket, er der så slet ingen steder tilbage i Silkeborg, hvor man kan få thai massage med ekstra? 

Skriv gerne pb, hvis det er... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har kneppet Mimi? Jeg spurgte på SMS, og hun sagde Nej. Men måske er det anderledes når man ligger på briksen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 3 minutter siden:

Er der nogen der har kneppet Mimi? Jeg spurgte på SMS, og hun sagde Nej. Men måske er det anderledes når man ligger på briksen?

Jeg tror ærlig talt ikke, at nogen vil svare på det spørgsmål i åbent forum. Det kan jo være sket, men så skal man jo ikke på denne måde ødelægge det for pigen fremover. Eller ikke mindst for sig selv, for en ting er sikker: Der er fremover lukket for det varme vand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror ærlig talt ikke, at nogen vil svare på det spørgsmål i åbent forum. Det kan jo være sket, men så skal man jo ikke på denne måde ødelægge det for pigen fremover. Eller ikke mindst for sig selv, for en ting er sikker: Der er fremover lukket for det varme vand.

Hmm jeg tror ar jeg ville berette hvis jeg havde haft en omgang med hende. Jeg tænker at det er svært at være halv prostitueret. Man kan heller ikke være halv gravid. Og hvis hun havde fået pengene ud mig så er der vel også belæg for at en anden kan få en omgang. SåMen havde jeg sagt at jeg ikke ville berette om vores intimitet, havde jeg holdt tand for tunge. Men jeg har skrevet det før Mimi har en helt speciel historie i mit univers og hun er ikke husket får andet end en dårlig oplevelse. Smiler stadigvæk ved tanken. 

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hun ser meget speciel ud - er hun tæt på at være dværg? Synes især et billede ligner en pige af dværgvækst? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 32 minutter siden:

Hmm jeg tror ar jeg ville berette hvis jeg havde haft en omgang med hende. Jeg tænker at det er svært at være halv prostitueret. Man kan heller ikke være halv gravid. Og hvis hun havde fået pengene ud mig så er der vel også belæg for at en anden kan få en omgang. SåMen havde jeg sagt at jeg ikke ville berette om vores intimitet, havde jeg holdt tand for tunge. Men jeg har skrevet det før Mimi har en helt speciel historie i mit univers og hun er ikke husket får andet end en dårlig oplevelse. Smiler stadigvæk ved tanken. 

8000

 

Jeg forstår ikke din formulering om at du husker hende ikke for andet end en dårlig oplevelse. Smiler stadig ved tanken. Hvad mener du med det, harmonerer ikke lige med hinanden i min optik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Hun ser meget speciel ud - er hun tæt på at være dværg? Synes især et billede ligner en pige af dværgvækst? 

Afsted så kan du få vinget en dværg af også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

Hmm jeg tror ar jeg ville berette hvis jeg havde haft en omgang med hende. Jeg tænker at det er svært at være halv prostitueret. Man kan heller ikke være halv gravid. Og hvis hun havde fået pengene ud mig så er der vel også belæg for at en anden kan få en omgang. SåMen havde jeg sagt at jeg ikke ville berette om vores intimitet, havde jeg holdt tand for tunge. Men jeg har skrevet det før Mimi har en helt speciel historie i mit univers og hun er ikke husket får andet end en dårlig oplevelse. Smiler stadigvæk ved tanken. 

8000

 

OK, det er så dit synspunkt. Jeg har imidlertid været steder, hvor der var mere på tapetet, end der stod på menyen. Hvis jeg altså holdt mund med, hvad jeg havde oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Hun ser meget speciel ud - er hun tæt på at være dværg? Synes især et billede ligner en pige af dværgvækst? 

Hun er bare lille og småfed :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 1 time siden:

Hmm jeg tror ar jeg ville berette hvis jeg havde haft en omgang med hende. Jeg tænker at det er svært at være halv prostitueret. Man kan heller ikke være halv gravid. Og hvis hun havde fået pengene ud mig så er der vel også belæg for at en anden kan få en omgang. SåMen havde jeg sagt at jeg ikke ville berette om vores intimitet, havde jeg holdt tand for tunge. Men jeg har skrevet det før Mimi har en helt speciel historie i mit univers og hun er ikke husket får andet end en dårlig oplevelse. Smiler stadigvæk ved tanken. 

8000

 

Man kan vel være selektiv eller/og hemmeligt prostitueret … Den ydelse du har fået hos en kvinde er det jo ikke sikkert at andre har fået eller kan få. Det er jo typisk et spørgsmål om tillid hvis man får mere end der står på menuen. Den tillid bryder du så hvis du bagefter går ud og plaprer løs om hvad du har fået. Og får pigen problemer, evt. med mand/kæreste eller omgangskreds, fordi du har plapret løs så kan du være helt sikker på at der bliver lukket for det varme vand. Og finder hun ud af hvem der har givet hende de problemer så er der stor chance for at vedkommende også selv ender med at få problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

aarhuselsker og møgsvinet. Mimi er på ingen måde en dværg - hun er iøvrigt fra Laos og har vel samme højde som thailandske piger.

fik massage af hende i efteråret i forretningen i Silkeborg frisk pige som taler fint dansk.

Hun er ikke fed, måske en anelse erotisk buttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
paafuglen skrev, for 4 minutter siden:

aarhuselsker og møgsvinet. Mimi er på ingen måde en dværg - hun er iøvrigt fra Laos og har vel samme højde som thailandske piger.

fik massage af hende i efteråret i forretningen i Silkeborg frisk pige som taler fint dansk.

Hun er ikke fed, måske en anelse erotisk buttet.

Det var billedet hvor hun har orange bluse på der fik mig til at spørge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår ikke din formulering om at du husker hende ikke for andet end en dårlig oplevelse. Smiler stadig ved tanken. Hvad mener du med det, harmonerer ikke lige med hinanden i min optik?

Man kan godt grine af sig selv. Når en pige tager røven på dig. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Det var billedet hvor hun har orange bluse på der fik mig til at spørge :) 

Ja, et underligt billede, fotoshop kan både være godt og skidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 19 timer siden:

aarhuselsker og møgsvinet. Mimi er på ingen måde en dværg - hun er iøvrigt fra Laos og har vel samme højde som thailandske piger.

fik massage af hende i efteråret i forretningen i Silkeborg frisk pige som taler fint dansk.

Hun er ikke fed, måske en anelse erotisk buttet.

Jeg savner lidt beskrivelse af hvordan hun er til massage, og sexuelle ydelser samt hvad hun tilbyder, er der Inge der vil delagtiggøre os andre med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Det var billedet hvor hun har orange bluse på der fik mig til at spørge :) 

Jeg tror ikke det er hende på det billede, men en af hendes ansatte der er yngre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skinkelynet1982 skrev, den 26/6/2019 at 10:58:

Silkeborg centrum søg på annoceligth ellers er der altid krogsgårdsvej 20 undefor Kjellerup de kan klart anbefales kommer der 3-4 gange om måneden spørg efter sai

Er det hende der er på billedet på deres annonce på AL? Er hun tynd, buttet og er hun glat? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...