Hop til indhold
thai elskeren

Thaipige i Kolding

Recommended Posts

Hej

Jeg faldt over en annonce i eb, med thaimassage i Kolding og tænkte at det må jeg prøve :P

Fik ringet til hende og aftalte at jeg kunne komme om en time.

Kom frem til addressen og ringede på, døren blev åbnet og blev lukket ind i en meget mørk gang, da vi kom lidt længere frem i lyset og kunne se hende, overvejede at gå igen, da hun bestemt ikke var min type. Hun sagde dog at hun kommer lige om lidt, så det var altså en anden jeg skulle have massage af, så fik det hurtigt meget bedre ( det viste sig så senere at det var en ladyboy der lukkede mig ind ;) ,.

Der kom en rigtig lille godte ind til mig , vi aftalte 1 time til 500 kr.

Fik tøjet af og lagde mig op på sengen, hun kan virkelig massagere og kom fint i dybden og med dejlig pirrende berøringer, blev vendt om og snart kom spørgsmålet om han også skulle have, kunne på det tidspunkt kunne jeg ikke sige nej og det fortrød jeg ikke :):) hun laver et fantaskisk hj med virkelig meget følelse i, det tog mindst 15 min og jeg kom helt vildt. Derefter fortsatte hun massagen uden antydningen af at have travlt med at få mig ud.

700 kr. fattigere og med et kæmpe smil kunne jeg forlade hende 1 time og 20 min. senere.

Så måtte prøve hende et par dage senere.

Spurgte forsigtigt om body to body og det var hun klar på, 1000 kr. for en halv time med svensk. Så første gang jeg så hende nøgen, Hendes krop er ganske fin med et par gode ægte bryster (vil tro en c skål ) og rigtig smuk ansigt.

Først smøre hun masser af olie på både min ryg og hendes krop og så går hun ellers igang med at gnide op af mig og hun bruger alle tricks både med bryster og mis som hun køre op og ned af mit ben, efter et kvarter bliver jeg vendt om og set forgår på samme måde, inden hun begynder at pirrere min pik med sine bryster, helt vildt ophidsende, hun vender sig om så hun sidder med ryggen til mit ansigt og sidder i ride stilling lige over min pik, jeg køre min hånd ned til hendes mis og forventer at få et rap over fingrene, men nej, får lov til at køre min finger op i hende og hun er virkelig våd. massagere hendes klit og hun virker vildt ophidset ( tror simpelthen ikke at hun er så god en skuespiller ) efter et par minutter fører jeg min pik op i hende og igen for jeg lov, hun ridder mig mig stille mens jeg kan tager på hendes baller som virkelig også er i orden, vender hende til sidst om og tager hende i missionær stilling hvor jeg kommer dybt oppe i hende. tror ikke at hun kom men var virkelig oppe at ringe på et tidspunkt.

Lidt nusse og snak til sidst inden det blev tid til at vinke forvel.

Ude en time senere for 1000 kr. det er vist en god pris :lol:

Om jeg kommer igen, Ja i aften :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne du ikke krydre din stærkt reklamerende anmeldelse med lidt adresse, homepage og telefonnummer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nana er kommet til Kolding fra Kbh (Hvidovre tror jeg) for et par måneder siden, hun siger at hun vil til at stoppe for der er mange som ikke behandler hende godt, så hun vil kun have nogle få faste kunder som hun kan stole på, sikkert også derfor jeg har fået den fantastiske behandling, så hun er sikker på at jeg kommer igen :)

Har kun set hendes annonce den ene gang og har kun hendes private telefon nr. så det vil jeg ikke udlevere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...