Hop til indhold
Guest GangbangFyren

Frodige Ida VÅD INTENS SEX

Recommended Posts

Guest GangbangFyren

Har lige haft fornøjelsen af en halv time med den skønne @Frodige Ida - og lad det være sagt med det samme .. det blev 30 minutters høj intens liderlig våd sex.

Blev mødt af et stort smil og efter lidt kort snak, blev der udvekslet våde lækre tungekys. Det satte sig straks gang i banditten, som Ida straks lagde hånden på .. hurtigt blev jeg hevet ind i soveværelset og på et splitsekund var min stive pik omgivet af en fræk tunge, kys, mund, spyt - tydeligvis en kvinde der elsker at slikke en stiv pik. 

Snart blev Ida væltet om på sengen og nu var det min tur til at slikke på Ida .. tænker hun nød, for der blev stønnet, vredet, lagen krammet, presset og fissen blev drivende våd. Min oplevelse var en kvinde der virkelig var tændt, på, med, engageret og drevet af ægte lyst ... så gik det over stok og sten med knep, sprøjteorgasmer, blow job igen ... og finalen var en omgang piv fræk analsex, hvor jeg efter langsom indtrængning endte med at kunne gennempule hende hårdt .. det var mere end hvad jeg kunne klare og måtte overgive mig og brøle min udløsning ud ..

Desværre blev det kun til 30 minutter, en anden gang skal der bare bookes ‘time ..

Så hvis DU søger ægte liderlig GFE sex med en fræk MILF der bare elsker sex .. Ida is your woman of choice ... 

 

Tak Ida :- )

https://annoncelight.dk/showad/235527

 

Redigeret af GangbangFyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
GangbangFyren skrev, for 13 minutter siden:

Har lige haft fornøjelsen af en halv time med den skønne @Frodige Ida - og lad det være sagt med det samme .. det blev 30 minutters høj intens liderlig våd sex.

Blev mødt af et stort smil og efter lidt kort snak, blev der udvekslet våde lækre tungekys. Det satte sig straks gang i banditten, som Ida straks lagde hånden på .. hurtigt blev jeg hevet ind i soveværelset og på et splitsekund var min stive pik omgivet af en fræk tunge, kys, mund, spyt - tydeligvis en kvinde der elsker at slikke en stiv pik. 

Snart blev Ida væltet om på sengen og nu var det min tur til at slikke på Ida .. tænker hun nød, for der blev stønnet, vredet, lagen krammet, presset og fissen blev drivende våd. Min oplevelse var en kvinde der virkelig var tændt, på, med, engageret og drevet af ægte lyst ... så gik det over stok og sten med knep, sprøjteorgasmer, blow job igen ... og finalen var en omgang piv fræk analsex, hvor jeg efter langsom indtrængning endte med at kunne gennempule hende hårdt .. det var mere end hvad jeg kunne klare og måtte overgive mig og brøle min udløsning ud ..

Desværre blev det kun til 30 minutter, en anden gang skal der bare bookes ‘time ..

Så hvis DU søger ægte liderlig GFE sex med en fræk MILF der bare elsker sex .. Ida is your woman of choice ... 

 

Tak Ida :- )

https://annoncelight.dk/showad/235527

 

Din frækkert. Det var vild frækt og lækkert. Specielt mig  i stående stilling i sengen hvor jeg fil den frækkeste sprøjteorgasme. 

Du ved lige præcis hvordan man tænder en kvinde. 

Glæder mig til at ruske lagner med dig en anden fræk gang. 

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren

Når jeg vinder i lotto bortfører jeg dig og Nemtøs og så tænker jeg at dø 14 dage efter, tømt, dehydreret, nedslidt pik men med et saligt smil ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
GangbangFyren skrev, den ‎24‎-‎04‎-‎2019 at 13:16:

Når jeg vinder i lotto bortfører jeg dig og Nemtøs og så tænker jeg at dø 14 dage efter, tømt, dehydreret, nedslidt pik men med et saligt smil ... 

To fantastiske kvinder på to dage!!!, du gør i det mindste en godt forsøg på ovenstående :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

To fantastiske kvinder på to dage!!!, du gør i det mindste en godt forsøg på ovenstående :-) 

Fantastisk dækker kun sporadisk som beskrivelse ... de er begge SÅ fandens frække og liderlige. MEN ... pas på ... for de ER vandedannende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sir-enjoy

Jeg må tilskrive mig den gode anmeldelse af frodige Ida og udtrykke min dybe taknemmelighed.

Ida var den første glædelsepige jeg har besøgt, og klart det bedste.

min fortælling starter for godt og vel 2 år siden (bedre sent end aldrig) hvor man kunne møde hende i sommerhus omkring Løkken (præcis adresse fremgår ikke for Ida’s privatliv). 

Jeg ringede til Ida 30 minutter før og hun fortalt mig hvor jeg skulle kører hen. Da jeg kommer frem til stedet havde vi aftalt endnu engang at ringes ved, således hun kunne dirregere mig frem til sommerhuset hun boede ved. Da jeg kommer frem til sommerhuset, som lå dejligt privat og nemt at finde, banker jeg på døren. Døren åbner af den flotteste kvinde, der har dejlige naturlige former, iført høje hæle og det frækkeste tøj, der lige akkurat viser nok til, at mærke det bliver en god dag.

jeg kommer ind i sommerhuset hvor Ida pænt viser jeg til badeværelse, så jeg lige kan gøre mig klar og vaske mig.

da jeg kommer ud igen går Ida efterfølgende ud og klargører sig, mens hun beder mig om at tage tøjet af.

da hun kommer tilbage får vi en lille snak om hvad jeg ønsker og afregner. 

Vi starter med at kysse mens Ida ellers smider tøjet. Det er vådt, hedt og frækt. Jeg ligger mig i mens i sengen mens ida forbliver på kanten. Da jeg har lagt mig kravler Ida op og begynder på det, der efter hende er “verdensklasse blowjob”. Det er klart en underdrivelse...

efter lidt tid beslutter vi os for, at gå skridtet videre. 

Resten må i selv fantasere jer til. 

Ida har mine klare anbefalinger. Jeg er ung (2 år yngre den gang) og hun tog så pænt i mod mig. Hun er fræk, sød at snakke med og hun NYDER at være på “arbejde”. En klart fornøjelse, og jeg kan ikke vente til hun er tilbage i Nordjylland igen, hvor jeg helt klart skal lave en aftale med hende.

Så drenge, pas godt på hende. Og besøg hende. I vil ej fortryde ;)

10/10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har prøvet at ringe i lørdags udenfor åbningstid, sms og chatte privat med dig. Vil gerne opleve dig, men ved ikke hvor åben du er for nye kunder? Selvfølgelig skal der være mulighed for at der er åben. Du har fået gode billeder på dine annoncer på AL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dynamic1 skrev, for 2 timer siden:

Har prøvet at ringe i lørdags udenfor åbningstid, sms og chatte privat med dig. Vil gerne opleve dig, men ved ikke hvor åben du er for nye kunder? Selvfølgelig skal der være mulighed for at der er åben. Du har fået gode billeder på dine annoncer på AL

"Udenfor åbningstid"... 

Jeg vil anbefale at du prøver at tænke med det andet hoved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er man klar er det jo altid rart hvis andre er med på friske fritidsaktiviteter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Tror lige vi tar en kort pause og imellemtiden kan vi så se frem til hoved 2 :-o

og undskyld, hvis det ses som afsporing :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir-enjoy skrev, den 1/5/2019 at 21:39:

Jeg må tilskrive mig den gode anmeldelse af frodige Ida og udtrykke min dybe taknemmelighed.

Ida var den første glædelsepige jeg har besøgt, og klart det bedste.

min fortælling starter for godt og vel 2 år siden (bedre sent end aldrig) hvor man kunne møde hende i sommerhus omkring Løkken (præcis adresse fremgår ikke for Ida’s privatliv). 

Jeg ringede til Ida 30 minutter før og hun fortalt mig hvor jeg skulle kører hen. Da jeg kommer frem til stedet havde vi aftalt endnu engang at ringes ved, således hun kunne dirregere mig frem til sommerhuset hun boede ved. Da jeg kommer frem til sommerhuset, som lå dejligt privat og nemt at finde, banker jeg på døren. Døren åbner af den flotteste kvinde, der har dejlige naturlige former, iført høje hæle og det frækkeste tøj, der lige akkurat viser nok til, at mærke det bliver en god dag.

jeg kommer ind i sommerhuset hvor Ida pænt viser jeg til badeværelse, så jeg lige kan gøre mig klar og vaske mig.

da jeg kommer ud igen går Ida efterfølgende ud og klargører sig, mens hun beder mig om at tage tøjet af.

da hun kommer tilbage får vi en lille snak om hvad jeg ønsker og afregner. 

Vi starter med at kysse mens Ida ellers smider tøjet. Det er vådt, hedt og frækt. Jeg ligger mig i mens i sengen mens ida forbliver på kanten. Da jeg har lagt mig kravler Ida op og begynder på det, der efter hende er “verdensklasse blowjob”. Det er klart en underdrivelse...

efter lidt tid beslutter vi os for, at gå skridtet videre. 

Resten må i selv fantasere jer til. 

Ida har mine klare anbefalinger. Jeg er ung (2 år yngre den gang) og hun tog så pænt i mod mig. Hun er fræk, sød at snakke med og hun NYDER at være på “arbejde”. En klart fornøjelse, og jeg kan ikke vente til hun er tilbage i Nordjylland igen, hvor jeg helt klart skal lave en aftale med hende.

Så drenge, pas godt på hende. Og besøg hende. I vil ej fortryde ;)

10/10.

Jamen jamen jeg bukker og nejer for dine søde ord.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dynamic1 skrev, for 5 timer siden:

Har prøvet at ringe i lørdags udenfor åbningstid, sms og chatte privat med dig. Vil gerne opleve dig, men ved ikke hvor åben du er for nye kunder? Selvfølgelig skal der være mulighed for at der er åben. Du har fået gode billeder på dine annoncer på AL

Selfølgelig er jeg åben for nye seriøse gæster som respektere at jeg har et liv uden for åbningstiden. Div at jeg ikke sidder med mobilen i skødet da jeg har et helt alm kedeligt liv ved siden af dette .

Det fremgår også div steder at jeg hverken er til SMS og chat. Jeg vil have jer i mobilen og høre jeres stemme så jeg kan vurderer hvilken type jeg har med at gøre.

Håber det er svar nok for dig.

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, den 7.5.2019 at 13:56:

Søde Ida
"a" er sønderjysk og betyder jeg!!

Ha' en dejlig dag du skjønne
knus fra 1001nat

Hedder du både Issen og 1001 nat? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...