Hop til indhold
BrianF

Opdeling efter byer i stedet for landsdele

Recommended Posts

Hej

Jeg er primært på eroguide for at læse anmeldelser af prostituerede i Aalborg.

Derfor er det lidt frustrerende for mig, at jeg skal læse rigtigt mange anmeldelser igennem inde i menuen "Jylland" som slet ikke handler om piger i Aalborg.

De fleste overskrifter herinde viser ikke, hvilken by pigen er fra, men er ofte bare et navn eller noget andet abstrakt som ikke har med byen at gøre.

Kunne i ikke enten lave flere undermenuer eller sørge for at det fremgår af overskriften hvilken by pigen har sin primære tilknytning?

Tak for et godt forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver s... mange fora. Tænk på hvor mange tilbud der er i hele Jylland? Alle de små byer, store byer osv. Synes nu heller ikke der er så mange anmeldelser, at der er uoverskueligt. Men det er da en kanon ide, at opfordre til at vi alle angiver byen i overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo også det ved det at rigtig mange piger er i flere forskellige byer. Så selvom en pige er anmeldt i Kolding, så kan hun jo godt have vagter i ålborg. Det er da bedre at tjekke hver enkelt pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo også det ved det at rigtig mange piger er i flere forskellige byer. Så selvom en pige er anmeldt i Kolding, så kan hun jo godt have vagter i ålborg. Det er da bedre at tjekke hver enkelt pige.

Og hvis man nu vil checke Sanne, så ville det være så rart med et link i din profil - SMUKMÅS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, du har helt ret i din pointe. Men jeg tror min forståelse bunder i, at der er så få anmeldelser af piger i Aalborg :D

- de andre har jo ret i, at det ville blive uoverskueligt ret hurtigt, hvis alle byer - eller bare de 20 største - skulle listes under Jylland-sektionen.

Men jeg støtter klart op om, lige at notere byen i overskriften. Evt. også pigens navn... :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med en bedre opdeling vil være passende.

Men som der siges, så kan den hurtigt blive kaotisk.

Mit forslag er man indfører en regel om overskriften i tråden, for eksempel:

Århus - (pigens Navn)

Så vil man kunne overskue det hurtigt, når man kigger overskrifterne igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha i er krævende, i burde være taknemmelige over at nogen gider skrive anmeldelser af de piger vi kan besøge. På den måde kan i vælge den ultimative oplevelse, eller blive advaret mod en pige med dårlig service.

Skal det opdeles efter byer som nogle ønsker, så har jeg da et andet kriterie jeg ønsker anmeldelserne opdelt i.

Pigernes hårfarve

Pigernes alder

Pigernes bryststørrelse

Pigernes vægt

Pigernes højde

pigernes osv.

Det ender jo i rent kaos.

Eroguide er i min optik det bedste site af denne art i Danmark og den er gratis.

Vi ville alle blive snot forvirrede med alle de under opdelinger. Sikke et kaos hvis man ved en fejl laver en anmeldelse i en forkert by. Eller som nævnt hvis en pige operer i flere byer rundt i landet, så går der jo panik i systemet.

Jeg er en tilfreds bruger af Eroguide med den opdeling der er i dag, og er der en ulempe ved at læse anmeldelser som måske ikke lige rammer den type pige eller det område jeg ønsker at købe i er det en ulempe jeg må leve med.

Apropos anmeldelser Brian F lad os se en af dine fra Ålborg, og du kan så foregå med et godt eksempel, og lave den som du ønsker med YY, Ålborg i overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...