Hop til indhold
luckylife

Maya vest for Skive

Recommended Posts

Besøgt Maya vest for Skive https://annoncelight.dk/showad/273327 - hun er godt nok et fest fyrværkeri - glad, fræk og sprudlende sjov at snakke med. Ikke alt for god til engelsk, men forståelig så længe man ikke bevæger sig ud i dybere diskussion.

Ingen tudser nogen steder - det hele blev undersøgt :-) Billederne er bestemt hende på stedet - eneste lille minus var noget løst maveskind efter 2 børn, men det blev der fuldt ud kompenseret for i ydelse, som var rigtig fin og indlevende. 

Hun kom to gange med 5 minutters mellemrum under tunge behandling og ingen tvivl om at det var ægte da jeg havde en finger i numsen på hende samtidig og de kramper var helt ægte :-) Hun havde ikke travlt med at få mig gjort færdig og bagefter hyggede vi 20 minutter hvor vi bare nussede og kælede.

Hun havde ikke prøvet anal og mente jeg var alt for stor til at hun turde prøve, men fornemmer at hun måske kan lokkes til at prøve med lidt legetøj, som jeg tager med næste gang....

FP en time 1500,00 jf. prislisten men vi blev enige om 1200. 

En rigtig god oplevelse og kommer sikkert igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...