Hop til indhold

Recommended Posts

Har flere gange besøgt Dajana 

men det seneste år har hun været fuld hvergang man kom 

sidst slog hun ud efter mig og da jeg ville gå igen beskyldte hun mig for ikke at betale selvom vi ikke en gang var startet på noget 

jeg kommer der ikke mere og til jer der vil prøve pas på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre også min oplevelse, ikke kun beruset, men direkte fuld. Da hun åbnede slog alkoholånden mig i møde og jeg gik igen. ca 1 år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse333 skrev, den 24.4.2019 at 09:24:

Har flere gange besøgt Dajana 

men det seneste år har hun været fuld hvergang man kom 

sidst slog hun ud efter mig og da jeg ville gå igen beskyldte hun mig for ikke at betale selvom vi ikke en gang var startet på noget 

jeg kommer der ikke mere og til jer der vil prøve pas på.

Trist at høre. Hvornår var det seneste besøg? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, den 30.4.2020 at 16:48:

https://annoncelight.dk/showad/159448

Er der nogle der har været hos Dajana for nylig? Er hun evt "kommet på fode" igen?

Hejsa

https://annoncelight.dk/showad/173144

Var forbi i dag for 1 time, der endte med at blive uden kondom for ekstra. Hun var glad og velkommende, lukkede op uden en trevl på kroppen og bød på kaffe og en cigarret. Hun var flink men forretningsminded (hvad hun ikke tilbyder...) til at begynde med, men da formalia var ordnet, var hun helt med på legen.

Hun var hverken fuld eller sur. Eneste minus var at efter min time (som endte med at blive til næsten halvanden, uden mug) blev jeg gennet ud da næste kunde allerede holdt i indkørslen, men det er vel forventeligt når det går så meget over tid :P

Alt i alt en god oplevelse, sød kvinde, god sex, ingen negative vibrationer.

 

Redigeret af Guest85

Del dette indlæg


Link til indlæg

God morgen

Efter opfordring:

2400kr.

To gange sex, hvor hun var meget indlevende, og hun blev virkelig våd. Kaffe og cigarret pause med hyggesnak.

Selv om vi havde snakket over telefon og aftalt en time, var der ingen tvivl om at hun er forretningsminded, og med det mener jeg, at selv efter at jeg havde betalt, ville hun hellere end gerne udbyde ekstra ydelser mod flere penge, i mit tilfælde, hvis jeg ville, kunne jeg få lov at fiste hende for 500kr ekstra, efter at jeg var kommet oppe i hende efter første halvleg. Hun udbyder næsten alt der ikke gør ondt på hende eller involverer blod, bræk, afføring, dyr eller børn. Og hun både giver og modtager urinsex.

Men hun var meget sød og dejlig, kunne ikke sætte en finger på noget.

Redigeret af Guest85

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest85 skrev, for 6 minutter siden:

God morgen

Efter opfordring:

2400kr.

To gange sex, hvor hun var meget indlevende, og hun blev virkelig våd. Kaffe og cigarret pause med hyggesnak.

Selv om vi havde snakket over telefon og aftalt en time, var der ingen tvivl om at hun er forretningsminded, og med det mener jeg, at selv efter at jeg havde betalt, ville hun hellere end gerne udbyde ekstra ydelser mod flere penge, i mit tilfælde, hvis jeg ville, kunne jeg få lov at fiste hende for 500kr ekstra, efter at jeg var kommet oppe i hende efter første halvleg. Hun udbyder næsten alt der ikke gør ondt på hende eller involverer blod, bræk, afføring, dyr eller børn. Og hun både giver og modtager urinsex.

Men hun var meget sød og dejlig, kunne ikke sætte en finger på noget.

Her er et opdateret link til Diana/Dajana.

Det passer fint med de besøg jeg har haft ved hende. Hun er hvad jeg vil kalde et godt knald.

Jeg har fundet ud, at jeg får de bedste oplevelser når jeg besøger hende først på dagen. Jeg har også fået en trekant med Tanja og Dajana - dog ikke noget jeg vil gøre igen, da Tanja i min optik ikke er særlig serviceminded.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest85 skrev, for 11 timer siden:

 hun både giver og modtager urinsex.

 

Jeg har altid været fascineret af tanken om urinsex, men har stadig tilgode at prøve det.

Hvordan gør I det i praksis, i rummet med plastikunderlag eller tager I ud i badeværelset? Men bliver det ikke lidt ukomfortabelt derude og måske lidt for upersonligt/mekanisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har altid været fascineret af tanken om urinsex, men har stadig tilgode at prøve det.

Hvordan gør I det i praksis, i rummet med plastikunderlag eller tager I ud i badeværelset? Men bliver det ikke lidt ukomfortabelt derude og måske lidt for upersonligt/mekanisk?

Også her. har heller ikke haft chancen indtil nu. Mon ikke badeværelse er det bedste sted, man kan jo altid skylle godt med bruseren bagefter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 14 timer siden:

Jeg har altid været fascineret af tanken om urinsex, men har stadig tilgode at prøve det.

Hvordan gør I det i praksis, i rummet med plastikunderlag eller tager I ud i badeværelset? Men bliver det ikke lidt ukomfortabelt derude og måske lidt for upersonligt/mekanisk?

 

erwin c skrev, for 14 timer siden:

Også her. har heller ikke haft chancen indtil nu. Mon ikke badeværelse er det bedste sted, man kan jo altid skylle godt med bruseren bagefter.

 

Hej.

I Dajanas tilfælde foregår det i hendes badekar. Hun skal dog vide det god tid i forvejen så hun kan drikke, hvis det er hende der skal udføre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 16 timer siden:

Jeg har altid været fascineret af tanken om urinsex, men har stadig tilgode at prøve det.

Hvordan gør I det i praksis, i rummet med plastikunderlag eller tager I ud i badeværelset? Men bliver det ikke lidt ukomfortabelt derude og måske lidt for upersonligt/mekanisk?

 

erwin c skrev, for 16 timer siden:

Også her. har heller ikke haft chancen indtil nu. Mon ikke badeværelse er det bedste sted, man kan jo altid skylle godt med bruseren bagefter.

Det sker som oftest på badeværelset - enten i bruseren, på gulvet eller i et badekar, hvis det er tilgængeligt.

Jeg har da også fået de gyldne dråber i sengen, hvor pigen havde et gummi-/plastiklagen nedenunder - helt klart at foretrække.

Og jo, gulvet i badeværelset er ikke ligefrem komfortabelt - men hvis pigen vil 'ofre' et par badehåndklæder til at ligge på - og pigen er leveringsdygtig uden for meget tøven, er det stadig rigtig frækt.

Der er dog desværre en del piger der snyder med denne service, ved at sprøjte lunkent vand op i skeden, hvorefter de foregiver at pisse. Det er slet ikke i nærheden af en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...